اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه ایستادگی در فارس:

مردم با حضور خود در انتخابات حماسه‌ای جدید می‌آفرینند

خبرگزاری فارس: رئیس جبهه ایستادگی در استان فارس گفت: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس حماسه‌ای جدید خلق می‌کنند.

مردم با حضور خود در انتخابات حماسه‌ای جدید می‌آفرینند

حسین حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: حضور حداکثری مردم و خلق حماسه‌ای ماندگار مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان است.

حاتمی ادامه داد: مردم همواره نشان داده‌اند که در مواقع حساس جان بر کف در پای صندوق‌ها و صحنه‌هایی که باید اقتدار انقلاب را نشان دهند حضور پیدا می‌کنند.

وی بیان داشت: امروز نیز در این برهه انتخابات شواهد نشانگر این است که با توجه به شرایط موجود سیاسی در کشور و موج بیداری در منطقه مردم ما دوباره با بصیرت تمام و پشتیبانی تمام‌جانبه از ولایت در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

رئیس جبهه ایستادگی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های این جبهه اشاره و خاطر نشان کرد: جبهه ایستادگی جبهه تازه تأسیس است و امیدواریم در آینده نزدیک در این استان فراگیر شود.

حاتمی ادامه داد: لیست این جبهه در انتخابات نهم مجلس در فارس نهایی شده و امیدواریم توانسته باشیم به رسالت خود به خوبی عمل کرده باشیم.

وی تصریح کرد: رسالت مهم جبهه ایستادگی که در خط ولایت و رهبری است پیگیری مطالبات مردم از مسئولان است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مجلس هشتم کارنامه خوبی در طول سال خدمت خود نداشت ابراز داشت: امیدواریم مجلس آینده بتواند برخی از مشکلات موجود در جامعه را برطرف کند.

انتهای پیام/غ20/گ2000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول