اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم در بروجرد:

حضور در انتخابات ناشی از احساس مسئولیت به انقلاب است

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم در بروجرد گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ناشی از احساس مسئولیت برای ادامه راه روشن انقلاب اسلامی است.

حضور در انتخابات ناشی از احساس مسئولیت به انقلاب است

 مرتضی گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای بیش از پیش دشمنان اسلام را ناامید خواهد کرد و تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف پایه‌های اعتقادی و مذهبی آنان تأثیر گذار نخواهد بود.

وی که با شعار تقوا، خلاقیت و مسئولیت‌پذیری نامزد انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده است، عضویت رسمی در کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان لرستان و مدیرکلی صندوق مهر امام رضا (ع) استان لرستان را از جمله سوابقی اجرایی خود برشمرد.

گودرزی به تشریح اهداف و برنامه‌های خود پرداخت و گفت: پیگیری بودجه برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از طریق تسهیلات بدون بهره، اصلاح قوانین مربوط به تمام حقوق بانوان و زنان سرپرست خانوار، پیگیری وضعیت آب شرب شهری و روستایی، حمایت از مشاغل خانگی و ایجاد صنعت‌های خانگی و ایجاد فضاهای ورزشی و سالن‌های ورزشی مختص بانوان از جمله برنامه‌هایی است که در صورت راه یابی به مجلس آنان را پیگیری خواهم کرد.

وی پیگیری تأمین سوخت مایحتاج روستاییان به صورت یارانه‌ای، تصویب بودجه احداث سیلوهای مختلف و سردخانه برای نگهداری میوه و تره بار و احداث مراکز بهداشتی و درمانی مجهز به تجهیزات پزشکی و آمبولانس برای هر کدام از دهستان‌ها را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

مرتضی گودرزی متولد 1345 در شهرستان بروجرد است و فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی الهیات است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول