اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

یک کاندیدای دیگر از رقابت انتخاباتی در تبریز کنار کشید

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: یکی دیگر از افراد تایید صلاحیت شده برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف داد.

یک کاندیدای دیگر از رقابت انتخاباتی در تبریز کنار کشید

محمود چمنی امروز در  گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: دقایقی پیش یکی از کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری تبریز انصراف رسمی خود را به مسئولان مربوطه اعلام کرد.

وی اضافه کرد: با اعلام انصراف آقای «رجب ربوی» با کد 271 تعداد کاندیداهای انصراف داده این حوزه انتخابیه از ابتدای زمان قانونی تبلیغات به 4 نفر رسید.

چمنی ادامه داد: از آغاز ثبت‌نام تاکنون 10 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر از رقابت انصراف داده‌اند که چهار نفر از این تعداد انصراف خود را پس از آغاز زمان تبلیغات اعلام کرده‌اند و ادامه رقابت انتخاباتی را به دیگر کاندیداها واگذار کرده‌اند.

فرماندار تبریز گفت:‌ در حال حاضر 74 نفر کاندیدا در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر برای تصدی شش کرسی مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول