اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات خراسان ‌شمالی:

شور وصف‌ناپذیری بر فضای انتخاباتی خراسان‌ شمالی حاکم است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات خراسان شمالی از توزیع 24 هزار پوستر نهمین انتخابات مجلس در سطح این استان خبر داد و گفت: شور وصف‌ناپذیری بر فضای انتخاباتی خراسان ‌شمالی حاکم است.

شور وصف‌ناپذیری بر فضای انتخاباتی خراسان‌ شمالی حاکم است

سیدیحیی هاشمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این پوسترها با مضمون منشور اخلاقی در انتخابات برای انتخاب‌کنندگان، داوطلبان و هواداران، مطبوعات و رسانه‌ها، مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات به چاپ رسیده است.

وی افزود: این پوسترها در سطح اماکن عمومی استان برای حضور باشکوه مردم در انتخابات 12 اسفند توزیع شده است.

هاشمی‌نژاد همچنین انتشار و توزیع 5 هزار جلد کتابچه منشور اخلاقی انتخابات در جمهوری اسلامی در بین نامزدهای انتخاباتی و طرفداران، خبرنگاران، مدیران دستگاه‌ها و عموم مردم را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون صرفاً 40 هزار پیامک برای حضور گسترده مردم در انتخابات توسط کمیته اطلاع‌رسانی ارسال شده است، گفت: ارسال 100 هزار پیامک دیگر نیز برای حضور هر چه گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند در برنامه کاری قرار دارد.

به گفته مسئول کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات خراسان شمالی، هزاران پیام نیز از سوی دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، پست، دانشگاه‌ها برای حضور هر چه باشکوه‌تر مردم استان در انتخابات ارسال شده است.

وی تصریح کرد: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی نیز پیامک‌هایی با مضمون وصیت‌نامه شهدا و شرکت در انتخابات برای عموم مردم ارسال کرده است.

هاشمی‌نژاد با اشاره به تشکیل میز خبر در ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: راه‌اندازی میز خبر به منظور فراهم کردن زمینه سریع اخبار خبرنگاران به رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها از دیگر اقدامات بوده است.

وی اظهار داشت: برای انتخابات 12 اسفند نیز از هر رسانه یک خبرنگار به منظور پوشش اخبار انتخابات معرفی شده تا اخبار مربوطه سریع‌تر ارسال شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات خراسان شمالی با اشاره به تشکیل ستاد خبری نهمین انتخابات مجلس در استان، گفت: این ستاد اخیراً فعالیت خود را آغاز و اخبار مختلفی را در زمینه انتخابات مجلس تولید کرده است.

وی همچنین با اشاره به رهنمودهای استاندار مبنی بر مشارکت هر چه باشکوه‌تر دستگاه‌های استان برای ایجاد فضا و شور انتخاباتی اظهار داشت: طی روزهای اخیر دستگاه‌های دولتی با تبلیغات محیطی شور و نشاط انتخاباتی در استان را تقویت کرده‌اند.

هاشمی‌نژاد حضور مردم در انتخابات پیش رو را چشمگیر عنوان کرد و گفت: قطعاً مشارکت عموم مردم استان به خاطر روحیه ولایت‌پذیری از دوره‌های قبل بالاتر خواهد بود.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول