اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 12اسفند صورت می‌گیرد

همایش بزرگ اعلام حضور آگاهانه جامعه ورزش اصفهان

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ اعلام حضور آگاهانه و پرشور جامعه ورزش استان اصفهان بعدازظهر امروز در مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود.

همایش بزرگ اعلام حضور آگاهانه جامعه ورزش اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه ورزش اصفهان، با همکاری جامعه ورزش اصفهان، همایش بزرگ اعلام حضور آگاهانه و پرشور جامعه ورزش استان اصفهان برای شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در سالن هفده شهریور مجموعه ورزشی تختی اصفهان برگزار می‌شود.

این مراسم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، سازمان بسیج ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی استان از جمله هیئت ورزش‌های رزمی، کونگ‌فو، ووشو، کاراته، تکواندو و دیگر هیئت‌ها برگزار می‌شود.

جامعه ورزش استان اصفهان با درک صحیح از شرایط مهم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور، آگاهانه و با بصیرت در این انتخابات را وظیفه شرعی و ملی می‌دانند و به همین منظور برای خلق حماسه 12 اسفند لحظه شماری می‌کنند.

قرار است خانواده بزرگ ورزش استان اصفهان از ساعت 16 امروز به منظور مشارکت آگاهانه در این انتخابات سرنوشت ساز برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری در سالن هفده شهریور مجموعه ورزشی تختی اصفهان حضور پیدا کنند.

جامعه ورزش اصفهان با حضور خود به دشمنان ایران اسلامی نشان می‌دهند جامعه ورزش نیز همگام با دیگر اقشار ولایت‌مدار حماسه ماندگار دیگری را رقم می‌زند.

جامعه ورزش استان اصفهان قدردان خون‌های پاک شهدایی است که برای تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی، حفظ کیان مملکت در هشت سال دفاع مقدس ریخته شد،است  و با پیروزی از خط ولایت از هیچ کوششی برای حماسه بی‌نظیر دیگر که دشمن را نابود می‌کند دریغ نمی‌کند.

شعار جامعه ورزش اصفهان  نیز برای شرکت در این همایش، هر رای جامعه ورزش یعنی بیعت با ولایت، اقتدار ملی و تیری به قلب دشمنان ایران اسلامی است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول