اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر:

حضور در انتخابات امید دشمنان را به یأس تبدیل می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره با حضور پرشور خود در صحنه‌های انقلابی این امیدهای دشمنان را به یأس و ناامیدی مبدل کرده‌اند، گفت: بدون شک روز 12 اسفندماه نیز شاهد چنین وضعیتی خواهیم بود.

حضور در انتخابات امید دشمنان را به یأس تبدیل می‌کند

مصطفی محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم تلاش کرده‌اند و در این زمینه از ماه‌های گذشته در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن و عدم رغبت مردم برای حضور در انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام در تلاش برای بی‌انگیزه کردن مردم هستند،‌ تصریح کرد: در این راستا تلاش می‌کنند تا مردم را نسبت به نظام و دستاوردهای انقلاب بدبین کنند.

این مسئول با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره با حضور پرشور خود در صحنه‌های انقلابی این امیدهای دشمنان را به یأس و ناامیدی مبدل کرده‌اند، افزود: بدون شک روز 12 اسفندماه نیز شاهد چنین وضعیتی خواهیم بود.

امام جمعه پیرانشهر گفت: در این روز شاهد خواهیم بود که دشمنان نظام بار دیگر در لاک خود فرو خواهند رفت.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در وضعیت فعلی و حساس اوضاع جهانی، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی چشم به چگونگی و میزان حضور مردم در انتخابات دوخته‌اند.

محمودی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات آتی از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند وحدت، همدلی و حضور میلیونی در انتخابات 12 اسفند بوده و لازم ‌است با شور هرچه‌ بیشتر برای ایجاد فضای سالم رقابتی در انتخابات تلاش‌ کنیم.

امام جمعه پیرانشهر بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و گفت: مردم غیور ایران اسلامی همواره در صحنه حضور داشتند و بار دیگر این حضور را به دید جهانیان خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ح20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول