اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: انتخاباتی که در ایران برگزار می‌شود سالم‌ترین نوع انتخابات است.

سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود

 حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر شاهد هستیم کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اخلاق انتخاباتی را رعایت می‌کنند و در این راستا شاهد ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در کشور هستیم.

وی، چنین مشخصاتی را از شاخص‌های اصلی انتخابات سالم عنوان کرد و افزود: انتخاباتی که در ایران برگزار می‌شود سالم‌ترین نوع انتخابات است.

این مسئول با تأکید بر اهمیت مشارکت و حضور حماسی مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن این حضور و ایجاد خدشه به سلامت انتخابات اشاره و اضافه کرد: حضور و مشارکت پرشور و دشمن‌شکن مردم در انتخابات 12 اسفندماه، پاسخی به این توطئه‌ها و آرزوهای دشمنان خواهد بود.

باقری در ادامه با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد برگزاری سالم انتخابات در کشور بودیم، اعلام کرد: تمام دوره‌هایی که انتخابات برگزار شده است شاهد رضایت مردم از برگزاری این انتخابات بودیم و امید می‌رود روز 12 اسفند نیز شاهد چنین وضعیتی باشیم.

وی اعتقاد به ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی و پیروی از اصل ولایت‌فقیه از جمله شاخصه‌های نامزد اصلح در انتخابات بوده و مردم در انتخاب نماینده خود به این نکات توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ح30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول