اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

مشارکت مردم در انتخابات مصونیتی برای انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای انقلاب و کشور اسلامی ما ایجاد مصونیت می‌کند.

مشارکت مردم در انتخابات مصونیتی برای انقلاب است

جعفر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم استان اصفهان دشمن‌شناس و زمان‌شناس هستند و در یوم الله 22 بهمن این امر را به خوبی نشان داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم با تبعیت از معظم رهبری در تمام صحنه‌ها شرکت دارند، تصریح کرد: دنیای اسلام در حال حاضر چشم به ما دوخته‌ و کشور ایران را به عنوان کشوری پیشکسوت در انقلاب و انتخابات می‌داند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به تهدیداتی که دشمن نسبت به کشور ما داشته است بدون شک مردم ولایت‌مدار استان اصفهان در 12 اسفند سال جاری بار دیگر با اقتدار به پای صندوق‌های رای رفته و با آرا خود دشمنان را ناامید می‌کنند.

وی ویژگی یک کاندیدای اصلح را این گونه بیان داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری نماینده اصلح باید شجاع، توانمند، متعهد و وصل نبودن به منابع ثروت و قدرت دانست.

عسگری اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی ما به نمایندگان متعهد، دلسوز، ولایت مدار نیاز دارد که با انسجام و هماهنگی نسبت به قانون‌گذاری در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی گام برداشته و ضمن حل مشکل‌های اساسی به استان‌ها نیز بپردازد.

وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای انقلاب و کشور اسلامی را ایجاد مصونیت دانست و تاکید کرد: این مشارکت حداکثری پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: مشارکت حداکثری نشاط و امید را در جامعه افزون می‌کند و پشتوانه قوی برای مسئولان را به وجود می‌آورد تا بتواند در مجامع جهانی با قوت و قدرت نظرات و خواسته‌های خود را اعلام و مطالبه کنند.

وی به اقدامات انجام شده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در راستای برگزاری انتخابات در 12 اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: با دو جهت‌گیری تشویق و ترغیب عموم مردم به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات به پیش رفته است و صدها برنامه از جمله نشست‌ها، همایش‌ها، سخنرانی‌ها در مجامع مختلف و برگزاری جشن‌ها را انجام داده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول