اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

انتخابات ایران سند رسوایی استکبار است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: انتخابات شکوهمند ایرانیان در روز 12 اسفند سند رسوایی و برگ خفت نظام کفر است.

انتخابات ایران سند رسوایی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در دویست و پانزدهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: مردم ما در حالی در انتخابات روز جمعه حاضر می‌شوند که جبهه کفر با تمام ابزار و اهرم تبلیغاتی به میدان آمده است تا کانون توجه به ایران و علاقمندی مردم به نظام را تحت‌الشعاع برخی از شیطنت‌های خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: ملت ولایت‌مدار اردبیل نیز همچون سایر مناطق برای شکل‌گیری کانون قانون‌گذاری قوی در صحنه حاضر شده و از حق و حقوق خود با دادن رای به افراد صالح و شایسته محافظت خواهند کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: مردم با برگزیدن کاندیداهای اصلح بنای شکل‌گیری مجلس واقعی و برطرف‌کننده تمام نواقص و مشکلات را فراهم می‌آوردند و همه‌جانبه در سازندگی کشور مشارکت خواهند کرد.

سرداری بیان داشت: مجلس کار‌آمد مجلسی است که با تصویب قوانین به نفع عامه مردم سعی دارد تا رسالت خطیر خود را انجام داده و با خدمتگزاری به ملت رضایت الهی را به دست آورد.

این مسئول شاخصه مجلس کار‌آمد را در ولایی بودن و حضور نیروهای متخصص، کار‌آمد و شجاع توصیف کرد و افزود: مجلس مادی‌گرایی که برخی دولت‌های مدعی دموکراسی و حاکمیت آزادی پیگیری می‌کنند مورد هدف ما نیست چرا که مجلسی در راس امور است که اسلامیت و جمهوریت نظام را به معنای واقعی متبلور کند.

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: اعضای شورای شهر اردبیل به همراه کارکنان باشکوه و متحد در روز جمعه به پای صندوق‌های رای می‌آیند و اراده خود را بار دیگر به تمام ملت‌های دنیا نشان می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری در پایان سخنان خود اظهار داشت: ماحصل این حضور شکسته شدن اراده و حاکمیت دشمنان و نظام‌های پلیدی خواهد بود که بیش از 33 سال است که در شکستن اراده ملت مصمم هستند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول