اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنجان:

ایرانیان بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای در انتخابات شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لنجان گفت: ملت ایران مردمی آگاه، بیدار و موقعیت‌شناس هستند و ملت همیشه حاضر در صحنه ایران بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای در انتخابات شرکت می‌کنند.

ایرانیان بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای در انتخابات شرکت می‌کنند

علی کریم‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مردم باید از میان تمامی نامزد‌های انتخاباتی نمایندگان اصلح را برای نشستن بر کرسی مجلس انتخاب کنند، اظهار داشت: نامزد‌های انتخاباتی باید افرادی متخصص، ولایت‌مدار، امانت‌دار و مردم‌دار باشند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان نباید با اتکای به کانون‌های قدرت و ثروت وارد مجلس شوند، اضافه کرد: این افراد نباید وام‌دار صاحبان قدرت و ثروت بوده و تمامی این افراد باید با اعتقاد راسخ به نظام ولایی ایران به مجلس شورای اسلامی وارد شوند.

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به اینکه مردم باید بر اساس تشخیص خود به انتخاب نمایندگان اصلح مبادرت کنند، تصریح کرد: ملت ایران نباید در راستای سازندگی مجلسی متخصص در امور اجرایی، کارآمد، توانمند و ولایی برای نظام و انقلاب در انتخاب خود اشتباه کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید در شأن نظام و انقلاب باشند، ادامه داد: ملت ایران در انتخاب نمایندگان اصلح خوب و به موقع تشخیص می‌دهند و حضور حداکثری و مشارکت بی‌بدیل و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه‌ای برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

کریم‌زاده تاکید کرد: ملت ایران مردمی آگاه، بیدار و موقعیت‌شناس هستند و ملت همیشه حاضر در صحنه ایران بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران علی رغم مسائل و مشکلاتی که در جریان فتنه 88 در سطح کشور به وجود آمد در این دوره از انتخابات با حضور گسترده خود در راستای حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب بر می‌آیند، افزود: بینش و بصیرت مردم ایران روز به روز در حال افزایش است و ایرانیان همیشه حاضر در صحنه در مقابل تمامی اقدامات و تهدید‌های دشمنان به مقابله می‌ایستند.

فرماندار شهرستان لنجان تحریم‌ها و تهدید‌های دشمن برای مردم عادی شده است، بیان داشت: در طول سال‌های پس از انقلاب هر زمانی که میزان تحریم‌ها و تهدید‌های دشمن وسیع‌تر شده است مردم عکس‌العمل مناسبی را نشان داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران به این تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن توجهی نمی‌کنند، گفت: ملت ایران حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانند و دشمنان بدانند اقداماتشان علیه ایران اراده این مردم را سست و لرزان نمی‌کند.

کریم‌زاده اظهار داشت: در این دوره از انتخابات رقابت‌ها سمت و سوی رقابت‌های درون گفتمانی به خود گرفته است و اگر چه گروه‌های و دیدگاه‌های مختلفی در صحنه رقابت‌های انتخاباتی وجود دارد مردم باید با تشخیص خود برترین‌ها را برای نشستن بر کرسی مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول