اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

جوان‌ترین کاندیدای مجلس نهم از برنامه‌هایش می‌گوید

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای مستقل نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان گفت: به عنوان جوان‌ترین کاندیدای این دوره از حوزه انتخابیه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه شناخته شدم و برای بالا بردن مشارکت مردم تلاش می‌کنم.

جوان‌ترین کاندیدای مجلس نهم از برنامه‌هایش می‌گوید

مصطفی نخعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: ساختن ایران اسلامی امروزه رسالت و وظیفه هر ایرانی است و همگان بدین منظور باید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه با داشتن توانایی‌های مختصر احساس وظیفه و حضور در این عرصه را کردم، افزود: با توجه به اینکه این منطقه نیاز به توجه و پیشرفت بیشتر دارد احساس کردم می‌توانم به مردم این سامان خدمت کنم.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان تصریح کرد: بنده به‌عنوان جوان‌ترین کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کشور از حوزه انتخابیه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه شناخته شدم و برای بالا بردن مشارکت مردم تلاش می‌کنم.

نخعی اضافه کرد: من متولد سال 60 از اهالی روستای چاهدراز بخش شوسف نهبندان هستم، پس از فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در سال 86 به‌عنوان نخستین نفر در میان هم‌ورودی‌هایم بلافاصله وارد مجموعه شرکت نفت خراسان‌جنوبی شدم و برای نخستین تجربه، ریاست شرکت نفت شهرستان قاینات به من سپرده شد.

نخعی در پاسخ به این سئوال که برنامه‌های آینده شما چیست، به خبرنگار فارس گفت: با توجه به تجربه و تخصصی که دارم سعی می‌کنم تا حول چهار محور در این منطقه برنامه داشته و خدمت کنم.

وی تصریح کرد: به‌عنوان محور نخست می‌خواهم با توجه به رشته تحصیلی خودم که مکانیک است، به صنایع تبدیلی در این منطقه توجه بیشتری داشته باشم.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان با اشاره به اینکه اهمیت و توجه به بخش آموزش این منطقه با توجه به سابقه علمی خودم به‌عنوان دومین محور کاری بنده به شمار می‌رود، ادامه داد: محور سوم برنامه‌هایم در راستای موضوع پژوهش و تحقیقات است و اعتقاد دارم که برای پیگیری تمامی امور باید رویکرد علمی و بحث پژوهش را مد نظر قرار دهیم.

نخعی اضافه کرد: محور چهارم برنامه‌های من در حوزه انرژی است و هم‌اکنون مشکلاتی در بحث انرژی منطقه و سطح کلان کشور وجود دارد و طبق سابقه اجرای خودم احساس کردم می توانم با ورود و توجه به این مهم بتوانم موثر و مفید واقع شوم.

وی در ارتباط با اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: انتخابات سکو و وسیله‌ای برای رسیدن به عزت ملی و سربلندی نظام اسلامی است و مقام معظم رهبری به این مهم تأکید و سفارش فراوان دارند.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان گفت: مردم در تمامی انتخابات گذشته حماسه آفریدند و هر وقت که نیاز بوده به ندای ولایت فقیه لبیک گفته و حضور حداکثری خویش را در صحنه به نمایش گذاشتند و این بار نیز در این انتخابات پر شور و با شعور اسلامی برای خنثی‌سازی حربه‌های دشمن به میدان می‌آیند.

نخعی اظهار داشت: انتخابات در حقیقت اعتلای نظام اسلامی، هموار شدن راه انقلاب اسلامی و تجلی عزت و اقتدار ملی است و ملت ما در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشارکت گسترده و با بصیرتی را رقم ‌می‌زنند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل حضورم این بود که احساس کردم حداقل می توانم بخشی‌هایی از جامعه را نمایندگی بکنم و در راستای حضور گسترده مردم در انتخابات مفید واقع شوم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول