اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه پایداری:

مجلس نهم باید پاسخگوی نیازهای فوری کشور باشد

خبرگزاری فارس:سخنگوی جبهه پایداری گفت: مجلس نهم باید پاسخگوی نیازهای فوری کشور باشد و معضلات را به نفع اقشار کم‌درآمد حل کند.

مجلس نهم باید پاسخگوی نیازهای فوری کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، کامران باقری‌ لنکرانی عصر امروز در همایش جبهه متحد در این شهرستان با بیان اینکه در ایران منطق قرآن و اسلام حاکم است، افزود: در این منطق خدمت به مردم و وفاداری به آنان از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی یاری کردن مردم را سریع‌ترین راه رسیدن به قرب الهی عنوان و اظهار داشت: خدمت بدون منت به مردم در منطق قرآن نوعی توفیق و موهبت الهی است.

لنکرانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نظام مبتنی بر آرای مردم است، افزود: وجود منطق قرآن در کشور صحنه‌های مختلف نظام اسلامی را از دیگر کشورها متمایز کرده است.

وی با اشاره به فرمایشی از امام خمینی (ره) گفت: از آنجایی که رای مردم در جمهوری اسلامی و روند کشور تاثیرگذار است مردم باید در صحنه انتخابات حضور گسترده داشته باشند و از بین نامزدها فرد متعهد و وفادار به مردم را انتخاب کنند.

لنکرانی از 12 اسفند به عنوان صحنه‌ای پرشور با حضور یکپارچه مردم یاد و اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر را رقم می‌زنند.

وی افزود: دید و نگاه افراد نامزد برای تصاحب کرسی نمایندگی و مردم برای رای دادن باید عبادی و با خلوص نیت باشد.

سخنگوی جبه پایداری استفاده از حق در تعیین سرنوشت و فرستادن نماینده‌ای اصلح برای دفاع از حق مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم‌درآمد را از فواید اصلی رای دادن و حضور در انتخابات برشمرد و افزود: نگاه کشورهایی که بیداری اسلامی در آن رخ داده به کشور ایران است و حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌تواند برای آنان و تمام آزادی‌خواهان عالم الهام‌بخش باشد.

وی در ادامه با اشاره به موج بیداری اسلامی و تحولات اخیر در منطقه و موفقیت‌های مختلف ایران در عرصه‌های مختلف علمی و صنعتی گفت: انگشت الهام‌بخشی عدالت‌خواهان و کشورهای مظلوم به سمت جمهوری اسلامی ایران است و حضور پرشور مردم و نوع انتخابات می‌تواند آینده منطقه را تحت تاثیر قرار دهد.

وی اظهار داشت: ارزش حضور در عرصه سیاسی به عنوان نماینده به خدمت در سایه منطق قرآن است و کسانی که در این مسیر وارد می‌شوند نباید تنها به دنبال رای مردم باشند و از هر ترفندی برای اخذ رای استفاده کنند.

لنکرانی با بیان اینکه اگر فردی برای اخذ رای از پول و ثروت دیگران استفاده کند وامدار آنان می‌شود، افزود: هویت نمایندگی نباید در وابستگی به افراد خاص و ثروتمندان باشد.

وی حضور در انتخابات را نوعی عبادت خواند و بیان کرد: پرهیز از دروغ و تهمت و بداخلاقی انتخاباتی و سیاسی از مقدمات این عبادت است.

وی گفت: تمام کسانی که توسط شورای نگهبان صلاحیت آنان تایید شده محترم و بزرگوار هستند ولی باید با رصد کردن عملکردها و بدون در نظر گرفتن وابستگی آنان به نوع گروه و احزاب، بهترین‌ها را انتخاب کرد. این وزیر دولت نهم با بیان اینکه از بین 3 هزار و 400 نفر کاندیدای ثبت نامی برای تصاحب 290 کرسی مجلس، جبهه پایداری با بررسی‌هایی که انجام داد افراد اصلح، کارآمد و موثر در تصمیمات کشور را انتخاب و معرفی کرد، افزود: در حوزه شرق هرمزگان نیز حسین رئیسی به عنوان کاندیدای جبهه پایداری معرفی شده است.

لنکرانی ادامه داد: جبهه پایداری صرفا نقش مشاوری امین را ایفا می‌کند و هر کاندیدی که از جبهه وارد مجلس شود باید مشی و مرام قبل از انتخاب شدن را دنبال و راه اسلامی و مبتنی بر نیازهای گروهی را طی کند.

وی با بیان اینکه در مجلس کار انجام نشده فراوانی وجود دارد، افزود: مجلس نهم باید پاسخگوی نیازهای فوری کشور باشد و معضلات کشور را به نفع اقشار کم‌درآمد حل کند.

وی با ذکر این مطلب که 40 درصد جمعیت کشور را نسل جوان تشکیل می‌دهد، بیان کرد: امروز ظرفیت‌های درونی ایران فراوان و بیش از حد تصور خیلی از کشورها و ابرقدرت‌هاست.

وی همچنین با بیان اینکه اقتدار ایران برگرفته از اعتقاد مردم و گروه‌های موجود در آن است، افزود: ایران در صحنه بین‌المللی دست برتر دارد و اگر از تمام ابزارهای خود استفاده کند، قادر است اقتصاد دنیا را مختل کند.

لنکرانی نگاه و افق موجود در کشور را رو به جلو عنوان و بیان داشت: در دولت‌های نهم و دهم جغرافیای تقسیم بودجه تغییر اساسی پیدا کرد که اکنون شاهد تحولات عظیم در کشور هستیم.

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: دولت باید خدمتگزار و به دور از حاشیه باشد تا روند خدمت‌رسانی متوقف نشود و جریانات انحرافی و به دور از تفکر اسلامی نیز نتوانند در آن نفوذ کنند.

وی افزود: در مرحله نخست آنچه در انتخابات نهم مجلس دارای اهمیت است حضور حداکثری و گسترده مردم و سپس انتخاب فردی با تفکر وفادار به نظام و مردم است.

لنکرانی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تلخ کردن کام ملت ایران هستند، افزود: مردم وظیفه‌شناس باید با نگاه عمل به تکلیف در 12 اسفند پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول