اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 59

نظری: مشارکت 5 هزار رای اولی در سرنوشت مجلس نهم

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال 5 هزار و 500 دانش آموز رای اولی پای صندوق‌های رای می‌روند.

نظری: مشارکت 5 هزار رای اولی در سرنوشت مجلس نهم

امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آموزش و پرورش استان زنجان برنامه‌های مختلفی را برای حضور پر شور دانش‌آموزان و فرهنگیان در پای صندوق‌های رای در نظر گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان آموزش و پرورش به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات همه امکانات و تجهیزات مدارس را در اختیار شعبه‌های اخذ رای انتخاباتی قرار داده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در همه ادوار انتخاباتی مدارس بیشترین شعب اخذ رای را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: در این دوره از انتخابات نیز مدارس استان به منظور رای‌گیری در اختیار مسئولان ستاد انتخاباتی استان قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش در تلاش به منظور برگزاری باشکوه انتخابات هستند، ادامه داد: تجهیز مدارس برای برگزاری انتخابات یکی از اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.

نظری با اشاره به اینکه دستورالعمل همکاری به همه مدیران مدارس در زمینه برگزاری انتخابات ابلاغ شده است، اضافه کرد: مسئولان آموزش و پرورش با تجهیز مدارس در تلاش به منظور ایفای نقش مثبت در زمینه برگزاری پر شور انتخابات هستند.

وی خاطر نشان کرد: امسال 5 هزار و 500 رای اولی پای صندوق‌های رای حاضر شده و به کاندیدای مورد نظر خود رای می‌دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان اذعان داشت: به منظور تبیین موضوع انتخابات برای رای اولی‌ها همایش‌هایی با محوریت انتخابات برگزار شده است.

وی با بیان اینکه همایش‌های انتخاباتی به صورت جداگانه برای دانش‌آموزان دختر و دانش‌آموزان پسر برگزار شده است، ادامه داد: یکی از اهداف مهم این همایش‌ها آشنایی دانش‌آموزان با نحوه رای دادن بوده است.

نظری با بیان اینکه همایش رای اولی‌ها در قالب جشن انقلاب برگزار شده است، ادامه داد: این همایش در همه مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه در ادوار انتخاباتی گذشته ادامه داد: تجربه نشان می‌دهد که تبیین دانش‌آموزان نقش مهمی در حضور پرشور آنها در انتخابات دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه رای اولی‌ها شور و اشتیاق بسیاری برای حضور در انتخابات دارند، اضافه کرد: معلمان و مدیران مدارس از جمله افراد تاثیرگذار برای تشویق دانش‌آموزان در زمینه حضور حداکثری در انتخابات هستند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول