اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه پایداری:

مجلس نهم طرح‌های غیر عام‌المنفعه را کلید نزند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری با انتقاد از برخی طرح‌های غیر عام‌المنفعه در مجلس هشتم، گفت: مجلس نهم طرح‌های غیر عام‌المنفعه را کلید نزند.

مجلس نهم طرح‌های غیر عام‌المنفعه را کلید نزند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کامران باقری لنکرانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اموال حدود 25 هزار میلیارد تومانی دانشگاه آزاد یک سرمایه عمومی در کشور به شمار می‌رود و نباید به سرمایه برخی افراد خاص تبدیل شود.

وی ادامه داد: این موضوع جای بسی نگرانی دارد و نباید نمایندگانی به مجلس نهم راه یابند که به طور مجدد سناریوی وقف دانشگاه را کلید زده و مصوباتی به جای منفعت عامه به منفعت اشخاص را به دنبال داشته باشند.

این فعال سیاسی ابراز داشت: موضوع تعرفه واردات خودرو، حقوق مادام‌العمر نمایندگان و رأی نیاوردن طرح نظارت نمایندگان از موضوع‌های مهمی بود که در اواخر مجلس هشتم مطرح و مورد استقبال قرار نگرفت که به نوعی جزو تجدیدی‌های مجلس هشتم به شمار می‌رود.

*رسانه‌ها به سمت معرفی برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی بروند

سخنگوی جبهه پایداری گفت: فضای رسانه‌ها به جای معرفی اشخاص باید به سمتی پیش رود که اهداف و برنامه‌های نماینده‌ها مورد توجه قرار گیرد.

لنکرانی ابراز داشت: انتخابات نهم با توجه به اینکه یک رقابت بین تمام گروه‌هایی بوده که ادعای حفظ انقلاب را دارند اما در عمل برنامه‌های کاندیدای این رقابت متفاوت است که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: در انتخابات گذشته کمتر شاهد نقادی در مورد کاندیداها در کوچه و بازار بودیم اما امروز مردم به راحتی هر ادعایی را قبول ندارند و در مورد آن به تحقیق می‌پردازند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: فتنه 88 کشور ما را واکسینه کرد و برخوردهای امروز نیز نشانه آگاهی و بصیرت مردم است که امیدواریم در انتخابات نیز حضوری حماسه‌ساز داشته باشند.

*معرفی 14 کاندیدای جبهه پایداری در فارس

سخنگوی جبهه پایداری در نشست امروز خود با خبرنگاران از معرفی 14 کاندیدای جبهه پایداری در فارس خبر داد.

کامران باقری لنکرانی ادامه داد: در حوزه انتخابی شهرستان شیراز حجت‌الاسلام محسن مکارم، ضرغام صادقی و حسین ذوالانوار کاندیداهای منتخب این جبهه هستند.

لنکرانی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد کاندیداها بسیار بود و هر کدام نیز می‌توانستند یکی از اعضای لیست ما باشند به جمع‌بندی نهایی برای انتخاب نفر چهارم در شیراز نرسیدیم.

دبیر جبهه پایداری استان فارس ادامه داد: به جز شهرستان‌های نورآباد ممسنی، مرودشت و کازرون در تمام شهرستان‌های استان فارس اعضای لیست جبهه پایداری مشخص شده است.

وی افزود: با وضعیت موجود و معرفی لیست جبهه پایداری اسامی این جبهه با سایر اسامی جبهه متحد اصولگرایی هم‌پوشانی دارد.

سخنگوی جبهه پایداری ابراز داشت: معیارهای این جبهه در انتخاب افراد لیست، این بوده که ضمن اینکه اعتقادات فرد به رکن ولایت اثبات شده باشد تعبد و تعهد انقلاب و موضع‌گیری‌ها در جریان‌های فتنه و انحرافی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

لنکرانی خاطر نشان کرد: معتقدیم یک نماینده باید تمام وقت خود را صرف وظایف نمایندگی کرده و به فعالیت‌های حاشیه‌ای از جمله عضویت در هیئت مدیره شرکت‌ها و سایر فعالیت‌های اقتصادی نپردازد.

*دشمن روی انتخابات فارس سرمایه‌گذاری کرده است

دبیر جبهه پایداری استان فارس گفت: این استان یکی از استان‌هایی بوده که دشمن در موضوع انتخابات روی آن سرمایه‌گذاری کرده و در برخی از نقاط که تفاوت قومی و قبیله‌ای وجود دارد به دنبال امنیتی کردن آن است.

لنکرانی ادامه داد: باید مردم ما هوشیار و بصیر باشند و به دور از حاشیه‌سازی حضوری پرشکوه در انتخابات داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: معتقدیم مبنای اصلی مجلس نهم باید کارآمدی آن و به دنبال مطالبات مردم باشد و مجلسی برنامه‌محور داشته باشیم.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: مجلس نهم باید یک فرصت مهم طلایی برای منطقه خاورمیانه و جنبش‌های بیداری شده و در این مجلس فرصت‌های از دست رفته با برنامه‌ریزی گفتمانی جبران شود.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول