اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشکده علوم حدیث:

امیدواریم مجلس نهم قوی، معتدل، متدین و پر کار باشد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشکده علوم حدیث گفت: امیدواریم مجلس نهم قوی، معتدل، سالم، متدین و پر کار باشد و نمایندگان آن شجاعت و دین‌مداری شهید مدرس را ملاک عمل خود قرار دهند.

امیدواریم مجلس نهم قوی، معتدل، متدین و پر کار باشد

حسین سرو قامت در حاشیه بازدید از نمایشگاه بسیج دانشجویی دانشکده علوم حدیث، ویژه انتخابات مجلس نهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به طور جدی سفارش می‌کنیم تمام دانشجویان در انتخابات مجلس نهم حضور پرشور داشته باشند و از حق انتخاب خود استفاده کنند.

معاون فرهنگی دانشکده علوم حدیث گفت: این برای ما افتخار است که بتوانیم در انتخابات شرکت کنیم و به نمایندگانی که شایسته ملت ایران باشند، رأی دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نهم باید بتوانند فرموده حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «مجلس در رأس همه امور است» را به منصه ظهور برسانند.

سرو قامت افزود: مردم باید به درستی و با تشخیص صحیح انتخاب کنند و انتخاب شوندگان هم باید رأی مردم را به عنوان امانتی گران‌بها در نظر بگیرند تا هم جامعه‌ای سربلند و هم مجلسی توانمند داشته باشیم.

معاون فرهنگی دانشکده علوم حدیث در پایان تصریح کرد: علاوه بر این نمایشگاه، اجلاس ویژه انتخابات را با کمک بسیج دانشجویی، روز سه‌شنبه نهم اسفندماه برگزار می‌کنیم که در این اجلاس علاوه بر سخنران مدعو؛ رئیس این دانشکده نیز مباحث مربوط به انتخابات را برای دانشجویان تبیین خواهد کرد. 

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول