اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/126

نظری: دشمن با ناامن جلوه دادن فضا به دنبال کاهش مشارکت است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در برهه کنونی با ناامن جلوه دادن فضای کشور به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

نظری: دشمن با ناامن جلوه دادن فضا به دنبال کاهش مشارکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار خدیجه نظری دوشنبه شب در نشست روشنگری بانوان بسیج پایگاه بنت‏الرسول گرمسار که در این پایگاه برگزار شد، اظهار داشت: ولایت فقیه در نظام اسلامی اساس همه فعالیت‏ها و امور امت است و در حقیقت نقشی محوری و کلیدی دارد.

وی در این نشست که با حضور 40 نفر از بانوان بسیجی گرمسار برگزار شد، گفت: رهبر فرزانه انقلاب در نظام اسلامی کار ناخدای کشتی را انجام می‏دهند و در اصل هدایتگر جامعه به سوی کمال محسوب می‏شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب در بهبوهه‏های مختلف، نظام اسلامی را در دریای پرتلاطم کنونی مدیریت کرده‏، مردم را به ساحل امن و آرامش رسانده و کشور را به سوی عزت رهنمون ساخته‏اند.

نظری با بیان نقش مردم ایران اسلامی در پشتیبانی از انقلاب افزود: اطاعت‏پذیری مردم با بصیر ایران اسلامی در تمام عرصه‏ها، بسیاری از دسیسه‏های دشمنان را خنثی کرده و موجب رشد انقلاب اسلامی ایران شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به موضوع انتخابات مجلس نهم افزود: دشمن با ناامن جلوه دادن فضای کشور، تنها هدفش این است تا مردم کمتر به پای صندوق‏های اخذ رأی بیایند.

نظری با بیان اینکه فتنه‏گران در طول تاریخ یک خط را پیموده‏اند و آغازگرشان شیطان است، تصریح کرد: امروز و در این برهه از زمان باید تقوا و بصیرت خود را بالا برده تا فتنه‏های دشمن کارساز نباشد.

وی در پایان تأکید کرد: امت اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات به استکبار جهانی قدرت خود را نشان می‏دهند و به دشمنان می‏فهمانند که هنوز پیرو رهبری و ولایت هستند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول