اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه پایداری:

جبهه پایداری 200 کاندیدا دارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه این جبهه 200 کاندیدا در کل کشور دارد، گفت: بر خلاف جبهه پایداری که پس از انتخابات تازه کارش آغاز می‌شود.

جبهه پایداری 200 کاندیدا دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدباقر لنکرانی شامگاه دوشنبه در بخش پرسش و پاسخ همایش جبهه پایداری که با حضور کاندیدای این جبهه در هرمزگان برگزار شد، با بیان اینکه مجلس نهم باید مجلسی متفاوت و برای انجام کارهای بزرگ آماده باشد، اظهار داشت: فعالیت جبهه متحد مطمئنا محدود به معرفی، گزینش و وارد کردن کاندیداهای مد نظر به مجلس نخواهد شد و باید گفت که این جبهه پس از پایان انتخابات تازه فعالیت‌های اصلی خود را آغاز خواهد کرد.

به گفته وی قاعدتا ماموریت جبهه متحد بعد از انتخابات مجلس نهم طبق گفته‌های مسئولان آن به پایان می‌رسد.

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه طی پاسخ به سؤالی مبنی بر تفاوت‌های جبهه پایداری و جبهه متحد افزود: ما در جبهه پایداری معتقدیم کسانی که در فتنه 88 و در برابر موضع‌گیری در این باب عملکردی شفاف نداشته‌اند، نمی‌توانند در لیست اصولگرایان قرار گیرند.

لنکرانی با بیان اینکه با توجه به دستورات اسلامی نمی‌توان از رفتارهای غیرشفاف برخی از افراد در صحنه اجتماعی و عمومی گذشت، ادامه داد:‌ جبهه پایداری ساز و کاری را که بخواهد بر اساس نظرسنجی‌ها کاندیداهای مدنظر خود را مشخص و تعیین کند را نمی‌پذیرد بلکه برای انتخاب کاندیداهای خود شروط خاصی را دارد که از آن جمله می‌توان به دغدغه داشتن آرمان‌های انقلاب اشاره کرد.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری در کل کشور 200 کاندیدا دارد، اظهار داشت: معتقدیم نباید هر کاری برای اخذ رای و موفقیت‌ کاندیداهایمان انجام دهیم بلکه باید طبق آرمان‌ها و اصول اخلاقی و انقلابی حرکت کنیم.

این وزیر دولت نهم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برخی‌ها پس از آنکه تعدادی از افراد جبهه پایداری به جبهه متحد نپیوستند، گفتند که در ایمان افراد جبهه پایداری شک داریم چرا که با اصولگرایان به وحدت نرسیدند.

به گفته لنکرانی بخشی از ضعف‌های مجلس هشتم، در معرفی کاندیدای وارده به آن بر اساس مبادلات سیاسی است.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر رابطه مشایی و احمدی‌نژاد یادآور شد: در دولت نهم و دهم نقاط قوت و ضعفی وجود داشته و دارد.

لنکرانی در این راستا ادامه داد: تغییر رویکرد دولت طی ماه‌های اولیه دور دهم دو حاشیه بزرگ را به وجود آورد که می‌توان گفت این امر سبب توقف خدمت‌رسانی و خوشحالی افرادی شد که تفکر آنان در سال 84 شکست خورده بود.

وی در پاسخ به سؤالی اظهار داشت:‌ باید منتظر رویش‌های جدید در مجلس نهم بود چرا که این مجلس باید ساز و کارهای جدیدی را برای نظام رقم بزند.

لنکرانی علاوه بر حضور در مسجد قدس بندرعباس و سخنرانی در نشستی موسوم به همایش دوم جبهه پایداری که بعد از نماز مغرب و با حضور نمازگزاران و طرفداران کاندیدای این جبهه برگزار شد، در شهرستان‌های شرقی هرمزگان نیز سخنرانی کرد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول