اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 152

سوادکوهی: درخت نظام در روز انتخابات آبیاری می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس منابع طبیعی آزادشهر گفت: در آستانه 15 اسفند ماه روز درختکاری در راستای رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور در انتخابات درخت نظام را آبیاری خواهیم کرد.

سوادکوهی: درخت نظام در روز انتخابات آبیاری می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان صفر سوادکوهی ظهر امروز در همایش حضور حداکثری در انتخابات که به همت اداره منابع طبیعی و با حضور کارکنان این اداره، گروهی از بسیجیان و نمایندگان شهرداری‎های آزادشهر، نگین‎شهر و نوده‎خاندوز برگزار شد اظهار داشت: دوشنبه 15 اسفند ماه روز درختکاری را پیش رو داریم و مثل هر سال برنامه‎های متنوعی را در راستای حفظ جنگل‎ها و بسط و گسترش درختکاری خواهیم داشت، اما شایسته است پیش از فرا رسیدن این روز برای حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم‌قسم شویم و در انتخابات حضور مؤثر و خوب داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت روز درختکاری برنامه‎های خوبی پیش‎بینی شده که نشست با ائمه جمعه و علما و توجه به اهمیت درختکاری در دین شریف اسلام یک نمونه از فعالیت‎های این روز خواهد بود.

رئیس منابع طبیعی شهرستان آزادشهر اذعان کرد: از علما می‎خواهیم در خطبه‎های نماز جمعه و نماز جماعتی که برگزار می‎کنند به اهمیت درخت و جنگل در دین اسلام اشاره شود.

وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع درختکاری و نواختن زنگ سبز در مدارس از دیگر برنامه‎هایی است که با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مدارس اجرا خواهد شد.

سوادکوهی ادامه داد: در این روز بین مردم نهال به صورت رایگان توزیع خواهد شد و برنامه درختکاری توسط فرماندار و مسئولان در سطح شهرستان اجرا خواهد شد و شهرداری‎ها فضای شهر شامل بلوارهای شهری، پارک‎ها و فضاهای سبز و پیاده‎روها را با نهال‎های تازه زینت خواهند داد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان آزادشهر با تمجید از فعالیت‎های بسیجیان در عرصه درختکاری و حفظ و حراست از جنگل‎ها از برگزاری برنامه‎های متنوع با همکاری سپاه و این نهاد مردمی در سطح شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد اقداماتی که انجام می‎شود، سبب سرسبزی محیط و طراوت بیشتر جامعه شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول