اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر خواستار شد

تعامل مسئولان خرمشهری برای برگزاری انتخاباتی پرشور

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر خواستار هر چه بیشتر تعامل مسئولان خرمشهری برای برگزاری انتخاباتی گسترده در منطقه شد.

تعامل مسئولان خرمشهری برای برگزاری انتخاباتی پرشور

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: برخلاف خواسته استکبارگران خارجی و فتنه‌گران داخلی، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی در برابر فشارهای غرب سبب شده که امیدهای غرب به درهم شکستن استقامت مردم ایران تضعیف شود.

وی افزود: حضور پرشور زنان و مردان مؤمن و انقلابی ایران در انتخابات آخرین امیدهای غرب و نوکران داخلی ایشان برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را برباد خواهد داد.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه انتخابات حافظ و مصون بخش نظام ماست و در این شرایط حساس و تاریخی از اهمیت مضاعفی برخوردار است، تصریح کرد: مسئولان با تلاش در برگزاری انتخاباتی با نشاط و مردم با حضور گسترده در روز ۱۲ اسفند ماه شور و عشق خود را به نظام نشان خواهند داد.

وی خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تصریح کرد: مسئولان خرمشهری موظفند زمینه‌ای مناسب برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

حسینی اضافه کرد: شرکت کنندگان در صحنه رقابت افرادی ولایتی، متدین و انقلابی هستند و امیدواریم با وجود همه خوبی‌هایی که دارند فضای گرم انتخابات را از نظر شرعی، عرفی و اخلاقی حفظ کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم مردم در بین کاندیداها، فرد اصلح را انتخاب کنند و هر کس که انتخاب شد از سوی مردم و مسئولان مورد حمایت قرار گیرد.

فرماندار خرمشهر خاطرنشان کرد: به دلیل وجود فضای شور و شوق انتخاباتی و حضور گسترده مردم در این امر خطیر، خیلی از سخت‌گیری‌ها را انجام نمی‌دهیم اما اگر در جایی مشاهده کنیم که کاندیداها یا هوادارانشان خدای نکرده دستاوردهای نظام را زیر سؤال برده و از خط قرمزها عبور کنند حتمأ با آنها برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

وی در پایان گفت: کشورهای بیگانه و به‌خصوص دشمنان نظام قضاوت و رفتارشان را با ما، بر اساس میزان شرکت مردم در انتخابات تعیین می‌کنند و هر چه حضور فراوان‌تر و گسترده‌تر باشد، جایگاه نظام در نگاه بین‌المللی مقتدر و مستحکم‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول