اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

مذاکره با استکبار فتیله بیداری اسلامی را پایین می‎کشد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: مذاکره با استکبار فتیله بیداری اسلامی را پایین می‌کشد و این یک خطای نابخشودنی است.

مذاکره با استکبار فتیله بیداری اسلامی را پایین می‎کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی شامگاه یکشنبه در جمع پاسداران شهرستان گرگان اظهار داشت: دشمن وقتی با تحریم و حمله نتوانست به اهداف پلید خود دست یابد با پیش کشیدن گزینه مذاکره و دم زدن از نامه به رهبری نظام به دنبال این است که خود را مشروع جلو دهد که مسئولان باید در این مسئله هوشیار باشند.

وی خاطر نشان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری آمریکا در مذاکره به کمتر از ذلت ما امتیاز نخواهد داد و این مذاکره با آنها فتیله بیداری اسلامی را پایین می‎کشد و این خطای نابخشودنی است.

غلامی تصریح کرد: دشمنان از همه راه‎ها برای مایوس کردن مردم از جمله اطلاعاتی، حمایت از جریان‎های سیاسی که نمونه آن را در فتنه 1388 به وضوح نشان دادند و تبلیغات روانی استفاده کرده‎اند و امروز استکبار در سبد دشمنی خود چیزی برای مقابله با ایران اسلامی ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به پیشرو بودن انتخابات مجلس نهم ابراز داشت: در این انتخابات نیز دشمن تمام توان خود را به کار می‎گیرد تا با تبلیغات روانی به هدف خود برسد و مسئولان باید در این راستا هوشیار و آگاه باشند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه از دهه 70 در پی ناکام ماندن در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تئوری تغییر رفتار را در پیش گرفت، یادآور شد: دشمن به دنبال این است که با تغییر واژه‎ها و ارزش‎ها به اهداف خود دست یابد و این مسئله را آرام آرام دنبال می‎کند، اگر خوب توجه کنید در شعارهای جریان فتنه در سال 1388 در روز قدس به جای مرگ بر اسرائیل، شعار نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران را سر دادند و یا اینکه کاری کنند که مردم در روز 16 آذر عکس امام را پاره کنند و در روز عاشورا پرچم امام حسین (ع) را آتش بزنند و اینها همه از اقدامات ایجاد تغییر رفتار در نظام است و بهترین وسیله برای اجرای این تئوری نفوذ است.

غلامی افزود: دشمن برای اینکه نفوذ خود را در نظام جمهوری اسلامی ایران زیاد کند از کانال انتخابات وارد خواهد شد و به دنبال این است که مهرهای خود را در این انتخابات بگمارد اما به دلیل شرایط سخت شورای نگهبان راه نفوذ آنها بسته می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن چون در این عرصه نیز خود را ناکام می‎بیند به دنبال این است با تبلیغات روانی حضور حداقلی را در انتخابات رقم بزند تا قوت قلبی شود با استقرار نیروهای خود در نظام تا بتواند مطالبات خود را نقد کند.

وی افزود: وظیفه همه افراد تاثیرگذار در جامعه این است که مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات فعال کنند چرا که دشمن قصد دارد این دوره از انتخابات را با چالش امنیتی مواجه کند و اگر مسئولان هوشیار باشند این ترفند دشمن نیز خاصیتی نخواهد داشت.

غلامی اذعان کرد: با وجود جنگ روانی که بر علیه نظام ما به کار بسته‎اند ایران اسلامی از وضعیت خوب و مناسب در عرصه بین‎المللی بهره‎مند است و با همه این چالش‎ها و فشارهای روانی از آنجایی که ملت گوش به فرمان رهبری هستند راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول