اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/27

بیداری اسلامی در سایه عمل به آموزه‌های قرآنی بوده است

خبرگزاری فارس: یکی از قاریان برجسته کشورمان گفت: بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی در سایه عمل به قرآن و آموزه ها و مفاهیم قرآنی بوده و به طور حتم اگر همه مسلمانان و جهانیان به تعالیم قرآنی و سیره اهل بیت (ع) توجه کنند، این خیزش مردمی در سراسر دنیا حاکم می‌شود.

بیداری اسلامی در سایه عمل به آموزه‌های قرآنی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سمیه حاج‌علی ظهر امروز در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن درحوزه علمیه بندرعباس اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و برکات و پیشرفت‌های ایران نیز در سایه عنایت خداوندی و عمل به قرآن و سیره و منش ائمه اطهار بوده و ما هر چه داریم از منظر قرآن است.

وی که به عنوان قاری افتخاری در این دوره از مسابقات حضور یافته، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و محافل قرآنی به ویژه برای بانوان و دانش‌آموزان در مدارس و مکان‌هایی که بیشتر جوانان حضور دارند، برگزار شود تا زمینه جذب حداکثری قرآن را درکشور داشته باشیم.

این قاری برتر کشوری که از اکنون 16 سال است در زمینه قرانی فعالیت دارد، در زمینه نقش و اهمیت قرآن درزندگی فردی و اجتماعی خود گفت: هر چه دارم از قرآن و آموزه‌های آن بوده و تمام زندگی من وابسته به قرآن است.

حاج‌علی اضافه کرد: از سال چهارم ابتدایی فعالیت‌های قرآنی را آغاز کردم و اکنون 16 تا 17 سال است که عطر وجودی قرآن در من عجین شده و از جوانان و نوجوانان نیز می‌خواهم که با قرآن بیگانه نشوند و به سمت قرآن قدم نهند چرا که این کتاب کامل الهی سراسر درس و عبرت است.

سمیه حاج‌علی که در سفره قرآنی از فیوضات بسیاری بهره‌مند شده، گفت: سال 74 در مسابقات بین‌المللی دانش آموزی، سال 83 در دو دوره از مسابقات کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه و جشنواره ملی قرآن دانشجویی سراسر کشور در رشته قرائت رتبه اول را کسب کردم و درسال 85 نیز از سوی ریاست جمهوری در همایش بین‌المللی بانوان قرآنی مورد تجلیل قرار گرفتم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول