اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 131

لطفی: دشمنان انتخابات را مناسب‎ترین بستر برای ایجاد بحران می‎دانند

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‎های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمنان انتخابات را مناسب‎ترین بستر برای ایجاد بحران می‎دانند.

لطفی: دشمنان انتخابات را مناسب‎ترین بستر برای ایجاد بحران می‎دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نصرت‎الله لطفی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از ستادهای برتر دهه فجر در استان گلستان اظهار داشت: در اکثر استان‎ها، شهرستان‎ها و حتی روستاهای کشور راهپیمایی دهه فجر انقلاب اسلامی قابل مقایسه با سال‎های گذشته نبوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی فهیم و زمان‎شناس هستند خاطر نشان کرد: آنچه در دهه فجر امسال اتفاق افتاد، مقدمه‎ای برای خلق حماسه یوم‌الله 12 اسفند ماه است.

لطفی اذعان کرد: در انتخابات پیش‎رو نیز باید با این نگرش که دشمن در آن طمع دارد بر سر صندوق‎های رأی حاضر شویم و مدیران نیز باید خودشان را برای حوادث بعد از انتخابات 12 اسفند آماده کنند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‎های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: با بررسی 15 برنامه دشمن به این نتیجه رسیده‎ایم که تمام این اقدامات برای بعد از انتخابات طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه سه گروه در این انتخابات برای ایجاد چالش طمع دوخته‎اند بیان داشت: باید با اطلاعات‌افزایی خودمان را برای شرایط آماده کنیم چرا که مجموعه گروه‎های معاند، فتنه و ... در این انتخابات طمع دارند.

لطفی حکام سران کشورهای عربی را یکی از گروه‎هایی دانست که برای ایجاد چالش در انتخابات مجلس ایران برنامه‌ریزی انجام داده‎اند و تاکید کرد: این حکام که از بیداری اسلامی نگران هستند با دو رویکرد در حال سرمایه‎گذاری بر روی انتخابات ایران هستند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‎های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: اولین هدف حکام عربی این است که با سرمایه‎گذاری بتوانند مردم ایران، مدیران و مقام معظم رهبری را به خودشان سرگرم کنند، تا فرصتی برای رصد کردن، هدایت و کمک به بیداری اسلامی در کشورهای دیگر را نداشته باشند.

وی یادآور شد: سران کشورهای عربی می‎خواهند با ایجاد چالش و بحران در انتخابات مردم ایران حالت الگو بودن را از ما بگیرند و بگویند که این کشور چگونه می‎تواند الگو باشد با وجود اینکه خودشان در درون مشکل دارند.

لطفی استکبار را از دیگر کسانی دانست که چشم در انتخابات مجلس ایران اسلامی دوخته است و گفت: با 15 برنامه و در 19 موسسه آمریکایی که در هر کدام از این موسسات سه ایرانی خودفروخته وجود دارد و 700 اتاق فکر برنامه‎های خود را برای تغییر رفتار ایرانی تدارک دیده‎اند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‎های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اذعان کرد: دشمنان با دو استراتژیک براندازی نظام و یا تغییر رفتار میانگین سالی 4 هزار و 200 گزارش، 300 جلد کتاب و بسته‎های فرهنگی تهیه می‎کنند تا بتوانند با کمک گزینه‌های نظامی، دیپلماتیک، اقتصادی و ... به اهداف خود برسند.

وی افزود: با بررسی همه این‎ها به تحلیل خودشان انتخابات را مناسب‎ترین بستر برای ایجاد بحران در کشور ایران دانسته‎اند.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول