اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 53

بیات: نامزدهای انتخابات مقید به اخلاق انتخاباتی باشند

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: نامزدهای انتخابات باید با رعایت اخلاق انتخاباتی از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

بیات: نامزدهای انتخابات مقید به اخلاق انتخاباتی باشند

حجت‌الاسلام حسن بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ملت ایران به رهبری مقام معظم رهبری در آزمون دیگری قرار گرفته‌اند که دشمنان و دوستان نظام به آن چشم دوخته‌اند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات موجب شادی دوستان انقلاب می‌شود، افزود: حضور کمرنگ نیز موجب تهدیدات دشمنان علیه نظام می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان همواره با برگزاری انتخابات در کشور چشم به حضور کمرنگ مردم دوخته‌اند، خاطرنشان کرد: حضور کمرنگ در انتخابات موجب شادی دشمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات نیز موجب توطئه‌های دیگری می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمنان برای به چالش کشاندن نظام همواره توطئه‌چینی می‌کنند.

حجت‌الاسلام بیات گفت: ضروری است همه افراد جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور گسترده‌ای داشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند، خاطرنشان کرد: انتخاب افراد اصلح موجب پیشرفت و توسعه کشور در بخش‌های مختلف می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان تصریح کرد: انتخاب افراد اصلح موجب روی کار آمدن مجلسی قوی و کارآمد شده  و اقتدار نظام در عرصه‌های بین‌المللی افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره مایه امید دوستان نظام و ملت‌های مظلوم منطقه هستند، یادآور شد: حضور گسترده مردم موجب یاس و نا امیدی دشمنان می‌شود.

حجت‌الاسلام بیات با اشاره به اینکه مردم همواره پایبند به نظام و آرمان‌های آن هستند، تصریح کرد: وفاداری مردم به نظام در عرصه‌های مختلف به اثبات رسیده است.

وی با بیان اینکه از بین کاندیداها تنها پنج نفر از استان زنجان به مجلس راه می‌یابند، خاطرنشان کرد: کاندیداها باید عرصه خدمت را تنها مجلس ندانسته و برای خدمت در عرصه‌های مختلف تلاش کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان بر ضرورت عدم تخریب کاندیداها تاکید کرد و افزود: نامزدهای انتخابات باید با رعایت اخلاق انتخاباتی از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها نباید وعده‌های غیرعملی به مردم بدهند، تصریح کرد: کاندیداها باید با ارائه توانمندی‌های خود مردم را به رای دادن ترغیب کنند.

حجت‌الاسلام بیات بر ضرورت عدم زیر سئوال بردن نظام در تبلیغات تاکید کرد و گفت:عدم توجه به خدمات دولت از ضعف‌های افراد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول