اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

کاندیداها اخلاق تبلیغاتی را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه رشت گفت: کاندیداها باید قوانین، تقوا و اخلاق انتخاباتی را در تبلیغات خود رعایت کنند.

کاندیداها اخلاق تبلیغاتی را رعایت کنند

مظفر نامدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: گاهی مشاهده می‌شود کسانی که در چهره قانونگذار برخی قوانین را تصویب کرده‌اند از این قوانین به شیوه مدرن و پست مدرن به تخلفات انتخاباتی روی آورده‌اند.

نامزد نهمین دوره انتخابات از حوزه رشت با بیان اینکه  مسئولان ستاد برگزاری انتخابات و هیئت نظارت ملزم به  رعایت قوانین انتخاباتی هستند افزود: شأن نمایندگی مجلس شورای اسلامی بسیار بالاست و نمایندگان مجلس در حقیقت موکلان تمام ملت ایران هستند و با تصویب و یا رد برخی قوانین در آینده کشور تاثیرگذار خواهند بود.

وی درباره درخواست اشتغال مردم از کاندیداهای مجلس، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران دارای برنامه مدون سند چشم‌انداز 20 ساله و برنامه پنجم توسعه است که تمام مشکلات کشور مانند بیکاری و وضعیت مطلوب اقتصادی در آن دیده شده و نمایندگان باید راه را برای اجرای هر چه بهتر این سند هموار کنند.

نامدار خاطر نشان کرد: نماینده مجلس باید تمام توان خود را برای اجرای برنامه‌های نظام با خرد جمعی دولت و مجلس به‌کار گیرند.

وی با اشاره به اکتشاف میدان گازی دریای خزر و احداث سایت سردار جنگل در رودسر یادآور شد: اکتشاف این میدان گازی می‌تواند برای توسعه استان به ویژه در بحث اشتغال جوانان بسیار تاثیرگذار باشد و در راه‌اندازی این پروژه عظیم حدود یک‌هزار نفر مشغول به کار می‌شوند.

این استاد دانشگاه بیان داشت: از وظایف نمایندگان آینده مجلس در گیلان این است که بتوانند با چانه‌زنی مناسب و پیگیری‌های خود این مهم را هر چه بهتر و سریع‌تر به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول