اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 201

جمشیدی‌اردشیری: رعایت اخلاق انتخاباتی در حضور گسترده مردم موثر است

خبرگزاری فارس: کاندیدای منتخب جبهه پایداری در شرق مازندران گفت: رعایت منش جوانمردی و اخلاق انتخاباتی در حضور گسترده مردم موثر است.

جمشیدی‌اردشیری: رعایت اخلاق انتخاباتی در حضور گسترده مردم موثر است

محمد جمشیدی‌اردشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا درباره تشریح برنامه‌های انتخاباتی و تاکید بر حضور مردم گفت: جمهوریت نظام ما در حضور به‌ موقع در صحنه است و باید این اصل به‌عنوان اصل مهم انتخاباتی مورد توجه باشد.

وی بیان داشت: انتخابات از مظاهر مهم دموکراسی و از مصادیق بارز تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان است و شرایط حساس فعلی جامعه نیز مشارکت گسترده را می‌طلبد.

جمشیدی‌اردشیری با بیان اینکه هر فردی باید آزادانه در انتخابات شرکت‌کند و رای دهد، خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی از تاکیدات مقام معظم رهبری است که مورد توجه ما نیز هست.

وی ادامه داد: آرمان‌های انقلاب و پیام شهدا از جمله مواردی است که باید در انتخابات مورد توجه قرار گیرد و همه ما تابع ولایت در همه شرایط باشیم.

کاندیدای منتخب جبهه پایداری در شرق مازندران اظهار داشت: کار برای عموم مردم باید انجام شود و ما باید خود را خادم این ملت بدانیم و لحظه‌ای از آنان غافل نباشیم.

جمشیدی‌اردشیری با بیان اینکه توسعه فرهنگی و دانایی‌محوری از تاکیدات مهم برنامه‌های ماست، تصریح کرد: توجه به فرهنگ و توسعه فرهنگی در سند چشم‌انداز 20 ساله نیز آمده و توسط رهبری تایید شده و ما نیز توجه به فرهنگ و توسعه فرهنگی را در برنامه‌ها لحاظ می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی پارک زیست فناوری نکا با تلاش‌های فراوان ما در این شهرستان عملیاتی شده، تصریح کرد: با راه‌اندازی این پارک شکوفایی فراوانی درحوزه‌های علمی عاید این شهر می‌شود و شکوفایی مناسبی اتفاق می‌افتد.

کاندیدای منتخب جبهه پایداری در شرق مازندران یادآور شد: استان مازندران 15 تا 20 سال از بسیاری از استان‌های دیگر عقب افتاده و باید در این راستا با انتخاب کاندیداهای اصلح در سازندگی استان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اتصال به کانون قدرت و ثروت با رسالت نمایندگان سازگاری ندارد و از اتصال به این کانون‌ها با توجه به فرمایشات رهبری باید جلوگیری شود.

جمشیدی‌اردشیری اذعان داشت: اتصال نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کانون‌های قدرت و ثروت، آنان را از پرداختن به امور ملت باز می‌دارد که باید در این راستا سخنان رهبری فصل‌الخطاب ما در برنامه‌های تبلیغاتی و انتخاباتی باشد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول