اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

حسینی: بداخلاقی‌های انتخاباتی مسئولیت شرعی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: بداخلاقی‌های انتخاباتی برای افراد مسئولیت شرعی ایجاد می‌کند.

حسینی: بداخلاقی‌های انتخاباتی مسئولیت شرعی دارد

حجت‌الاسلام سیدمجدالدین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: کاندیدای انتخاباتی و طرفداران آنها باید در فرصت تبلیغات به صورت جدی از تخریب دیگر نامزدها پرهیز و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

وی افزود: مردم باید در انتخاب نامزد اصلح به شاخصه ولایت‌مداری وی توجه کنند چرا که یک نماینده مجلس باید مدافع ولایت باشد و هم‌چون کوه در برابر کسانی که می‌خواهند به ساحت مقدس ولایت و رهبری ضربه بزنند، بایستد.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: نماینده مجلس باید اعتقاد راسخ داشته باشد که اساس مشروعیت نظام و قوای سه‌گانه در کشور از ولایت‌فقیه و رهبری است.

حسینی یادآور شد: حضور گسترده و پرشور مردم ایران در انتخابات تضمین‌ کننده اقتدار کشور و سبب دل‌گرمی ملت‌های به پاخاسته در بیداری اسلامی است.

وی گفت: حضور مردم در انتخابات مجلس نهم هم‌چنین سبب یأس و ناامیدی آمریکا، استکبار و شکست تحریم‌های انحصاری و فشارهای روانی و سیاسی آنها در عقب‌نشینی و انفعال ملت ایران از مواضع به حق خود است.

امام جمعه فردوس افزود: مردم ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی به دشمن نشان می‌دهند که همواره در صحنه هستند و دل در گرو اسلام و نظام دارند و می‌توانند با حضور خود در انتخابات عامل بازدارنده‌ای در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن باشند.

حسینی تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی همه تلاش خود را برای کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات به کار گرفته‌اند تا از این طریق مردم جهان را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کنند.

انتهای پیام/ر20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول