اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه ای دیگر- 54

سهندی: هنرمندان زنجانی در انتخابات حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هنرمندان استان زنجان همپای دیگر اقشار در این روز حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

سهندی: هنرمندان زنجانی در انتخابات حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند

علی سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ملت ایران در 12 اسفند ماه سال جاری با حضور حماسی و تاثیر گذار دشمنان نظام را مایوس کرده و روح امام خمینی (ره) و شهدا را شاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه اقشار به ویژه فرهنگیان و قلم به دستان در عرصه انتخابات حضور می‌یابند، افزود: هنرمندان با بصیرتی که در تاریخ انقلاب اسلامی از خود نشان داده‌اند، همواره در عرصه‌ها حضور داشته و به افتخارات خود اضافه کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه با حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه توسعه کشور فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: استقلال کشور در سایه حضور گسترده مردم به دست می‌آید.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در حال حاضر مستقل‌ترین کشور جهان محسوب می‌شود، افزود: مردم با حضور گسترده در پاس صندوق‌های رای زمینه استقلال و توسعه کشور را بیش از گذشته فراهم می‌کنند.

سهندی با اشاره به شهادت دانشمندان هسته‌ای کشور گفت: پاسداری از خون شهدا به ویژه شهدای هسته‌ای از طریق مشارکت در انتخابات صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود سیلی محکمی به دشمنان می‌زنند، افزود: مردم کشور یک گام تا خلق حماسه‌ای تاریخی فاصله دارند که قطعا این حماسه خلق می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر ضرورت دشمن شناسی از سوی مردم تاکید کرد: مردم دشمن‌شناس توطئه‌های دشمنان را شناخته و در هیچ موقعیتی با دشمنان نظام سازش نمی‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی کرده و پاسخ دندان‌شکنی به آنها می‌دهند.

سهندی با بیان اینکه عزت و اقتدار نظام برای حضور حداکثری محقق می‌شود، تصریح کرد: همچون دوره‌های گذشته با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خفت و خواری دشمنان محقق می‌شود.

وی با دعوت از هنرمندان استان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هنرمندان استان زنجان نیز همچون دیگر اقشار جامعه حضور گسترده‌ای در انتخابات خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر حضور  در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: هنرمندان استان زنجان همپای دیگر اقشار در این روز حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول