اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام حمایت بیت آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی از جبهه متحد اصولگرایان

خبرگزاری فارس: بیت شریف شهید محراب آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی حمایت خود از لیست جبهه متحد اصولگرایان را اعلام کرد.

اعلام حمایت بیت آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی از جبهه متحد اصولگرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جبهه متحد اصولگرایان، عطاءالله اشرفی‌اصفهانی با اعلام حمایت بیت شهید محراب آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی از فهرست جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: مجلس آینده باید مجلس نیروهای آرمان‌خواه، مدبر و کاردان باشد.

نوه چهارمین شهید محراب تصریح کرد: حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات آتی جواب دندان‌شکنی به تهدیدهای اخیر دولت‌های غربی و اروپایی است و بی‌شک انتخاب نمایندگان آرمان‌خواه و مدبر می‌تواند راه دست‌یابی به قله‌های عزت و افتخار را هموار کند.

وی وجود افراد شاخصی هم‌چون حدادعادل، ابوترابی و چهره‌های جوانی هم‌چون مهرداد بذرپاش را از نقاط قوت لیست جبهه متحد خواند و افزود: بیت شریف شهید اشرفی‌اصفهانی در راستای توصیه‌های آن شهید بزرگوار در دفاع از نظام و ولایت‌فقیه همواره از حضور نیروهای متعهد به آرمان‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب دفاع کرده و این بار نیز از لیست جبهه متحد که حاصل فرآیند اتحادزایی میان نیروهای اصولگرا است، حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول