اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان غربی اعلام کرد

7100 بازرس و سربازرس در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت: 7100 نفر بازرس و سربازرس در آذربایجان غربی پاسداری از آرای مردم فعالیت می‌کنند.

7100 بازرس و سربازرس در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس محمد طالبی در همایش بازرسان میاندوآب گفت: 7 هزار و 100 نفر بازرس و سربازرس نهمین دوره انتخابات مجلس در آذربایجان غربی مسئولیت پاسداری از آرا مردم را بر عهده دارند.

وی افزود: این بازرس‌ها در 9 حوزه انتخابی اصلی و هشت حوزه انتخابی فرعی برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند نظارت می‌کنند.

وی با تأکید بر دقت عمل بازرسان در انتخابات افزود: همه این بازرسان از خود مردم هستند و در مقابل هر گونه تخلف به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنند.

وی گفت: بازرسان باید امانتداری و عدالت را در کار خود ملاک قرار دهند و ضمن اشرافیت به قانون گزارش تخلف انتخاباتی را همراه با تحلیل ارائه دهند.

این مسئول ادامه داد: در کشور ما خود مردم برگزار کننده انتخابات هستند و تمامی هیئت‌های اجرایی و نظارتی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط آنها تعیین می‌شوند.

طالبی اظهار کرد: باید به امر آموزش بیشتر توجه شود و تمامی اعضای صندوق‌های انتخاباتی از آموزش‌های لازم برخوردار باشند. رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گفت: برگزاری بیش از 30 انتخابات موفق در کارنامه‌ی انقلاب اسلامی وجود دارد و  حضور پر شور مردم در همه‌ی آنها نشان از این موفقیت است.

فرماندار میاندوآب در این همایش گفت: یک‌‌هزار و 500 نفر بازرس در حوزه انتخابیه میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ به عنوان عوامل اجرایی و بازرسی در نهمین دوره انتخابات نظارت و بازرسی می‌کنند.

جلالی با اشاره به اینکه مردم باید با تحقیق فرد اصلح را انتخاب کنند، تصریح کرد: مردم باید صلاحیت فرد را در نظر بگیرند و آشنا بودن و نسبت داشتن با یک کاندیدا نباید مانع انجام وظیفه الهی شود.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول