اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر - 46

جنتی‌نیا: مردم حضور در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سابق هیدج گفت: مردم حضور در انتخابات را وظیفه خود دانسته و به صورت با شکوه در انتخابات نهمین دوره مجلس شرکت می‌کنند.

جنتی‌نیا: مردم حضور در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند

حجت‌الاسلام علی جنتی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات در حال حاضر بر کسی پوشیده نیست و همه مردم شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه انتخابات ایران همواره برای دوست و دشمن مهم بوده است، بیان داشت: حضور حداکثری موجب خرسندی دوستان نظام شده و دشمنان را مایوس می‌کند.

امام جمعه هیدج تصریح کرد: همه کسانی که به ایران اسلامی وفادار بوده و آرمان‌ها و ارزش‌های آن را مهم می‌دانند، در انتخابات تاثیر گذار 12 اسفند شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز شرکت در انتخابات یک واجب شرعی است، افزود: حضور گسترده در انتخابات موجب مایوس شدن دشمنان می‌شود.

جنتی‌نیا با بیان اینکه دشمن امروز حرکات ملت ایران را رصد می‌کند، گفت: حضور حداقلی موجب خشنودی دشمنان و اعمال فشارهای زیاد بر کشور می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم با درک اهمیت حضور خود در پای صندوق‌های رای همواره دشمنان را ناخشنود کرده و خط بطلانی بر توطئه‌های آنان کشیده‌اند.

امام جمعه هیدج با اشاره به اینکه حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی یکبار دیگر حماسه‌ای ماندگار در تاریخ کشور خواهد بود، تصریح کرد: این حماسه حضور با درک بالای مردم بر ضرورت تعیین سرنوشت خود رقم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم کشور همواره در صحنه‌های سیاسی مختلف پای کار آمده‌اند، با حضور گسترده در انتخابات نیز یکبار دیگر معادلات دشمنان اسلام را برهم می‌ریزند.

جنتی‌نیا با اشاره به رشد بالای سیاسی مردم یادآور شد: در حال حاضر دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات نیاز به سفارش و تبلیغ ندارد.

وی تصریح کرد: هرجا که بمباران خبری غرب و ایادی استکبار علیه نظام بوده است مردم با درک شرایط و حضور به موقع توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

امام جمعه هیدج با بیان اینکه مردم حضور در انتخابات را وظیفه خود دانسته و با وظیفه شناسی به پای صندوق‌های رای می‌آیند، افزود: حضور حداکثری قطعا توطئه‌ها را کمرنگ می‌کند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول