اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد

فعالیت 110 شبکه برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در حال حاضر بیش از 110شبکه ماهواره‌ای با زبان‌های فارسی و کردی به صورت علنی مردم را به عدم شرکت در انتخابات ترغیب می‌کنند.

فعالیت 110 شبکه برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی شنبه ‌شب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به انتخابات 12 اسفند ماه جاری، بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات را یادآور شد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند مردم می‌دانند که حضور آنها در انتخابات مایه‌ی قدرت و ابهت بین‌المللی آنها است دشمنان این را نمی خواهند آنها می‌خواهند مردم در انتخابات شرکت نکنند تا این نشانه روی گردانی مردم از نظام اسلامی باشد و نظام اسلامی بدین وسیله ضعیف شود و آنها بتوانند به ملت و دولت فشار وارد کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: ما همه باید پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشیم و اجازه رسیدن دشمنان را به نقشه‌های شومشان ندهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را در راستای برگزاری انتخاباتی ضعیف در کشور ما دارد، گفت: بیش از 110 شبکه ماهواره‌ای به صورت علنی مردم را به عدم شرکت در انتخابات ترغیب می‌کنند.

حسینی بیان داشت: تمام شبکه‌های کردی ضدانقلاب شبانه‌روز تبلیغ می‌کنند و مردم را به عدم شرکت در انتخابات فرا می‌خوانند اما با درایت و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری هیچ ‌کدام از این شبکه‌ها موفقیتی بدست نخواهند آورد.

وی عنوان کرد: نظرسنجی‌های انجام شده در سطح کشور حاکی از مشارکت خوب مردم در انتخابات دارد و شور و اشتیاق این رزمایش بزرگ در همه مردم ایجاد شده است.

وی خواستار همکاری و تلاش بیشتر مسئولان استان در برگزاری باشکوه‌تر انتخابات شد و افزود: دشمنان ایران اسلامی قصد دارند با مشارکت ضعیف مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی خود را در مجامع بین‌المللی بالا ببرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: از آنجا که شرکت در انتخابات وظیفه‌ای دینی و ملی است امیدواریم هم‌چون دیگر انتخابات شاهد حضور گسترده مردم و سرافرازی بیش‌از پیش کشورمان باشیم.

 

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول