اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

انتخابات، جلوه عینی مردم‌سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران سبب جذب اعتماد ملی و جلوه مردم‌سالاری دینی در این کشور می‌شود.

انتخابات، جلوه عینی مردم‌سالاری دینی است

 ابراهیم فتح اللهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: امانت و سلامت در انتخابات، جلب مشارکت مردمی در مسائل اجتماعی، اعمال حاکمیت ملی و حمایت از حقوق اجتماعی کاندیداها از اهداف وزارت کشور در بحث انتخابات است.

وی با بیان اینکه اعمال حاکمیت ملی از طریق نصب استانداران و فرماندارها در شهرها که به عنوان نماینده عالی دولت اعمال حاکمیت ملی می‌کنند و برگزاری انتخابات دو روش برای اعمال حاکمیت ملی هستند، تصریح کرد: تمام ارکان قدرت از مردم ریشه می‌گیرند.

این مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات، افزود: مردم قدرت قانونی خود را در عرصه انتخابات تبیین می‌کنند.

فتح اللهی بر جلب مشارکت مردمی در انتخابات اشاره کرد و گفت: کمک‌گیری از رسانه‌ها، سازمانهای مردم نهاد، تشکل‌های اجتماعی و تمام تلاشها که در حوزه انتخابات انجام می‌گیرد در شرکت در انتخابات شکل رسمی به خود می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: امانت و سلامت در انتخابات یکی از موارد مورد تأکید در وزارت کشور است که این امر سبب ایجاد اعتماد ملی در انتخابات می‌شود.

این مسئول ادامه داد: وقتی اعتماد ملی در انتخابات جلب می‌شود در اعتماد ملی خدشه‌ای ایجاد نخواهد شد.

فتح‌اللهی صحت، سلامت و امنیت انتخابات را شعار اصلی ستاد برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس عنوان کرد و گفت: مردم باید به نظام اجتماعی خود اعتماد کرده تا سبب دلبستگی به نظام شود که به تبع آن اعتماد و سازندگی ایجاد می‌شود.

وی بر امانت‌داری و سلامت انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: در این راستا در سطح استان تلاش‌هایی انجام گرفته است و امید می‌رود همچون دوره‌های گذشته انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

انتهای پیام/س10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول