اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

توسعه پرشتاب و پایدار نهبندان و سربیشه شعار من است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان نهبندان گفت: شعارهایم را در عمل ثابت و محقق می‌کنم و توسعه پرشتاب و پایدار شهرستان‌های نهبندان و سربیشه را مدنظر و شعار اصلی خود قرار داده‌ام.

توسعه پرشتاب و پایدار نهبندان و سربیشه شعار من است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مراد هاشم‌زهی صبح امروز در مراسم پرسش و پاسخ خود با مردم شهرستان نهبندان در محل حسینیه سیدالشهدا(ع) نهبندان اظهار داشت: من متعلق به مردم شهرستان نهبندان هستم و 25 سال از عمرم را در نهبندان، زاهدان، کرمان، مشهد، تبریز به تحصیل مشغول بودم و در هر کجا بودم سعی کردم تزکیه و تعهد را سرلوحه کار خودم قرار دهم.

وی یادآور شد: احداث بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند، تأسیس مجمع خیران سلامت خراسان‌جنوبی، استخدام اکثر نیروهای متخصص بومی، افتتاح بخش جراحی قلب باز، ارتقای رتبه دانشگاه علوم پزشکی، افزایش تعداد پزشکان عمومی و متخصص شهرستان‌های نهبندان و سربیشه از اهم اقداماتم در زمینه بهداشتی و درمان سطح استان به ویژه در این دو شهرستان به شمار می‌رود.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان نهبندان تصریح کرد: البته این فعالیت‌ها و اقدامات جای گفتن ندارد و مردم استان و شهرستان‌های نهبندان و سربیشه خودشان واقف به عملکردم هستند اما اینها را به خاطر شایعه‌سازی‌های‌ برخی‌ها گفتم و باید می‌آمدم و این فعالیت‌ها را بیان و برای مردم روشن می‌ساختم.

هاشم‌زهی ادامه داد: به دلیل مشکلات انتخاب مردم در دوره‌های گذشته مجلس، وارد این عرصه و قدم به این صحنه گذاشتم.

وی با بیان اینکه رأی برخی از مردم در دست و در اختیار خودشان نیست و گاهی اوقات تحت تأثیر وعده و وعیدهای افراد دیگری قرار می‌گیرد، افزود: بنده شعارهایم را در عمل ثابت و محقق می‌کنم و توسعه پرشتاب و پایدار شهرستان‌های نهبندان و سربیشه را مدنظر و شعار اصلی خود قرار دادم.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: در سال‌های خدمتم در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مداوم سعی کردم تا در خدمت مردم استان و شهرستان‌ها باشم و نگذارم که حق این مناطق محروم ضایع نشود.

هاشم‌زهی با اشاره به اینکه من همیشه متعلق به نهبندان و نهبندانی‌ها هستم، اضافه کرد: از این پس نیز در هر سمت و پستی باشم و اگر به مجلس راه یافتم، سعی می‌کنم نیازهای اساسی مردم این منطقه را پیگیری و برطرف سازم و برای محرومیت‌زدایی از چهره این منطقه تلاش می‌کنم تا باقیات و صالحاتی برایم باشد.

وی با اعلام اینکه بنده متعلق به هیچ جناحی نبوده و از هیچ حزب و گروهی خط نمی‌گیرم، گفت: در نظر دارم تا با وفاق و هم‌دلی مردم شهرستان مشکلات آنها را با تشکیل کارگروه‌های تخصصی مختلف پیگیری و به سرانجام برسانم.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان نهبندان در ادامه خطاب به مردم تأکید کرد: امیدوارم رأی شما مردم پراکنده نشود و نهبندان همیشه موفق باشد.

بعد از هر سخنی که این کاندیدا مطرح می‌کرد و به نظر مردم خوش می‌آمد آنها با کف، سوت و صلوات از وی حمایت و وی را تشویق می‌کردند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول