اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

شرکت در انتخابات واجب، شرعی و عقلی است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با توجه به تلاش‌هایی که دشمن برای کمرنگ کردن این انتخابات انجام می‌دهد، بر همه مردم واجب شرعی و عقلی است که در این انتخابات شرکت کنند.

شرکت در انتخابات واجب، شرعی و عقلی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نزدیکی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با تکیه بر خدای متعال در هفته‌ای که در پیش رو داریم، انتخابات بزرگ ملی و دینی خود را برگزار خواهند کرد.

وی ادامه داد: برگزاری سی‌امین انتخابات پس از انقلاب اسلامی با حساسیت‌هایی همراه است که هم به شرایط داخلی کشور مربوط می‌شود و هم از تحولات بین‌المللی تاثیر پذیرفته است.

رضوی‌مهر خاطرنشان کرد: چند نکته در موضوع انتخابات پیش رو حائز اهمیت است که نخستین آن نقشی است که استکبار بنا دارد در این انتخابات ایفا کند.

وی عنوان داشت: استکبار قصد دارد با استفاده از تمام نیروهای خود در اردوگاه داخلی و خارجی در این انتخابات نقش‌آفرینی کند.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: استکبار تلاش می‌کند حتی از حضور یک نفر در انتخابات جلوگیری کند و اجازه ندهد که یک انتخابات پرشور در کشور رقم بخورد.

وی افزود: با توجه به تلاش‌هایی که دشمن برای کمرنگ کردن این انتخابات انجام می‌دهد، بر همه مردم وظیفه شرعی و عقلی است که در این انتخابات شرکت کنند.

رضوی‌مهر ابراز داشت: هر رایی در این انتخابات، تیر خلاصی به تبلیغات شوم یهودی‌های صهیونیست و غربی‌های استکبارگر خواهد بود.

وی ادامه داد: مسائلی مانند شکار پهپاد جاسوسی آمریکا در ایران، شکست آمریکا در عراق و افغانستان، نبرد پیروزمندانه حزب‌الله لبنان و حماس فلسطین و خیزش ملت‌های مسلمان که به زودی موجب حاکمیت اسلام بر منطقه می‌شود، خواب را از چشم دشمنان ملت ایران ربوده و حضور حداکثری مردم در انتخابات آخرین تیری است که به تابوت استکبار و صهیونیسم پرتاب می‌شود.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ما در طول این سال‌ها لحظه‌ای از اهداف انقلاب اسلامی فاصله نگرفته‌اند و در زیر بمباران‌های دشمن بعثی و در خطوط مقدم جبهه در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شدند.

وی گفت: در زمان حاضر نیز که تحریم اقتصادی از سوی استکبار به این کشور تحمیل شده است، مردم شرایط و مقتضیات زمان را درک کرده و با حضور خود در انتخابات مشت محکمی به دهان مستکبران خواهند زد.

رضوی‌مهر اذعان داشت: مردم مومن قم و به ویژه کسانی که رای اولی هستند، باید توجه داشته باشند که برای شرکت در انتخابات باید با عقل و منطق تصمیم‌گیری کنند و احساس را در تصمیم‌گیری‌های اساسی کشور دخیل نسازند.

وی افزود: درخواست ملت ایران از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این است که از تخریب یکدیگر پرهیز کرده و هر کس تنها به بیان صفات و خصوصیات خود اکتفا کند.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: کاندیداها باید از داخل شدن به حریم خصوصی یکدیگر به شدت پرهیز کنند، چرا که کسانی که می‌خواهند در بالاترین رتبه‌های سیاسی در کشور قرار بگیرند، پیش از هر چیز باید در قول و عمل متقی باشند.

وی عنوان داشت: مردم کسانی را که صادق نیستند و به شعارهای خود جامه عمل نمی‌پوشانند، شناخته و به آنان اعتماد نخواهند کرد.

رضوی‌مهر ابراز کرد: منتخب و برگزیده مردم باید خصوصیاتی مانند دیانت، ولایت‌مداری، دلسوزی برای مردم و استکبار ستیزی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید بدانند ملت ایران پس از رای دادن، آنها را در طول چهار سال نمایندگی در مجلس شورای اسلامی زیرنظر خواهند داشت و عمل به شعارهای انتخاباتی از سوی آنان را پیگیری می‌کنند.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه از دفاع از انقلاب اسلامی منصرف نشده و همواره اهداف و آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را در نظر داشته‌اند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول