اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شبستر:

انتخابات مجلس در حوزه شبستر رایانه‌ای برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شبستر گفت: انتخابات مجلس در حوزه شبستر رایانه‌ای برگزار می‌شود.

انتخابات مجلس در حوزه شبستر رایانه‌ای برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، جمشید عقلمندمرجانی در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر با نامزدها و مجریان انتخاباتی مجلس نهم اظهار داشت: عصر کنونی عصر آرمان‌های اسلامی، امام و ولایت فقیه است که با شکستن ابهت استکبار جهانی اضمحلال رژیم صهیونیستی را نظاره‌گر خواهیم بود.

وی گفت: همواره مردم شهرستان شبستر نقش خود را در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی اخیر 22 بهمن اثبات و ثابت کرده‌اند که پشتیبان ولی‌امر مسلمین و نظام جمهوری اسلامی هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شبستر با اشاره به اینکه در مدت اخیر هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات به وجود نیامده است، تصریح کرد: بالا بودن سطح آگاهی و فرهنگ مردم این شهرستان موجب شده رشد اخلاق و نظم در جامعه بالا رفته که این نشان از قانون‌مداری و ولایی بودن مردم فهیم این شهرستان است.

فرماندار شهرستان شبستر در ادامه خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس نهم گفت: هر کار و نفسی که برای رضای خداوند متعال انجام می‌گیرد، مطمئن باشیم بعد از انتخابات برای جامعه مفید خواهد بود ولی در غیر این صورت موجب یاس و ناامیدی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شبستر در بخشی از سخنان خویش به رایانه‌ای بودن برگزاری انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اعتماد مسئولان استان و کشور به این شهرستان از لحاظ سطح آگاهی موجب شد این شهرستان در بین استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل به‌عنوان پایلوت برای برگزاری رایانه‌ای انتخابات تعیین شود که امیدواریم با همکاری و تعامل مسئولان و مجریان انتخاباتی این طرح به خوبی به مورد اجرا گذاشته شود.

عقلمند مرجانی ادامه داد: مردم التزام عملی داوطلبان در دوران تبلیغات را به صورت دقیق رصد می‌کنند از این رو باید تلاش شود از تخریب دیگر چهره‌های انتخاباتی به عنوان روشی ناپسند پرهیز شده و از طرفی نظارت شورای نگهبان در دوران تبلیغات نامزدهای انتخابات بر اساس وظایف و اختیارات ادامه خواهد داشت و اگر کسی در دوران تبلیغات مرتکب خلاف قانون شود بار دیگر صلاحیت وی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول