اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شوش:

انتخابات نمایش اوج وحدت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شوش گفت: انتخابات نمایش اوج وحدت ملت ایران است و باید کوشید تا حضور مردم در این عرصه بسیار پررنگ باشد.

انتخابات نمایش اوج وحدت ملت ایران است

غلامعلی مجدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمن در حال تهدید و تحریم ایران اسلامی است باید تلاش کرد تا نمایش خیره کننده‌ای از وحدت ملت ایران به جهان عرضه شود.

وی افزود: ملت ایران اسلامی در شرایط دشوار همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و در شرایط کنونی نیز با تشخیصی صحیح از شرایط در عرصه خطیر و مهم انتخابات حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول تاکید کرد: ایران کشوری دموکراتیک است و اصلی‌ترین چیزی که در آن حاکم است قانون است و به این دلیل ایران قانون‌مدار در راستای اجرای بندی دیگر از قانون و تشکیل مجلسی جدید به میدان می‌آید و انتخاباتی پرشور به نمایش می‌گذارد.

مجدیان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی جایگاه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انتخابات اوج وحدت ملت ایران است و همان‌گونه که دغدغه رهبری معظم انقلاب نیز برگزاری انتخاباتی رقابتی و سالم است باید در این باره تلاش کرد تا انتخابات به بهترین وجه ممکن برگزار شود.

وی افزود: ایران اسلامی با برگزاری انتخابات‌های مکرر بیشترین رجوع به رای مردم را داشته است و این نشان از مردم‌سالاری دینی در ایران است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول