اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/84

رهی: مردم به انتخابات به عنوان یک هدیه الهی بنگرند

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان تأکید کرد: مردم متدین ایران اسلامی باید به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان یک هدیه الهی بنگرند.

رهی: مردم به انتخابات به عنوان یک هدیه الهی بنگرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان عباس رهی در نشستی که با حضور مدیران اجرایی استان در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، با مقایسه مردم ایران و سایر نقاط جهان اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی هم‌چون کف روی آبی هستند که امروز برای جنگ در سایر کشورها مجبور شده‏اند تا مزدوران و سربازان خود را از میان افراد فقیر و گرسنه کشورهای دیگر تأمین کنند.

وی افزود: مردم این رژیم‏ها با دولت‏مردانشان همراه نیستند و به همین خاطر امروز می‏بینیم که ارتش آمریکا و اسرائیل برای اینکه بتواند در سایر کشورها حضور داشته باشد، به ناچار سربازان خود را از بین افراد نامشروع جذب می‏کند.

استاندار سمنان ادامه داد: آنها در برنامه‏ریزی‏های خود همه افراد شرور را از سراسر جهان جذب می‏کنند و در ارتش خود نگه‌داری کرده و آنها را پرورش می‏دهند تا ملت‏های دیگر نقاط جهان را به راحتی به قتل برسانند.

وی یادآور شد: اگر امروز به دقت بررسی شود، مردم این کشورها وارد میدان جنگ نمی‏شوند و نیروهای مورد نیازشان از نقاط دیگر جهان تأمین می‏شود.

رهی افزود: درست است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در داشتن تسلیحات نظامی پیشرفته و قوی هستند، اما چون مردم را با خود همراه ندارند، این تجهیزات نیز هیچ کارایی خاصی ندارد.

وی افزود: این در حالی است که در ایران اسلامی مردم همه کاره هستند و در همه عرصه‏ها حضور دارند و در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز باید یکی دیگر از قله‏های افتخار این ملت فتح شود تا بتوانیم به واسطه آن به سایر قلل دست یابیم.

استاندار سمنان گفت: انتخابات مجلس نهم در حقیقت نقطه عطفی در تاریخ نظام اسلامی بوده و به همین خاطر این انتخابات باید پرشور و قانونی برگزار شود.

رهی تأکید کرد: باید بکوشیم تا در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اختلال و شبهه‏ای پیش نیاید و مردم نیز باید به انتخابات به عنوان یک هدیه الهی بنگرند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در برهه کنونی باید با تمام تلاش به انتخابات مجلس نهم توجه داشته باشند و اجازه آسیب رساندن به آن از سوی دشمنان را ندهند.

استاندار سمنان ادامه داد: بدون شک پس از برگزاری انتخابات، دشمن می‌بیند که مردم هم‌چنان پای کار هستند و ملت آگاه، بابصیرت و دینی کشورمان برای همیشه همراه بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه خود می‌مانند.

رهی گفت: مردم ایران به معنای واقعی کلمه مردمی ارزش‏مدار، ولایت‏مدار، صاحب فکر و اندیشه و متدبر هستند و خود می‏دانند چه کسی را به عنوان فرد اصلح انتخاب و راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول