اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

دشمن قصد دارد جوانان در انتخابات مهره سوخته شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: دشمن قصد دارد با قرار دادن جوانان در برابر نظام جمهوری اسلامی و در انتخابات پیش رو، از آن‌ها مهره سوخته بسازد.

دشمن قصد دارد جوانان در انتخابات مهره سوخته شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط حساسی که جهان اسلام در آن قرار دارد و ایران اسلامی الگوی ملل مسلمان و آزاده دنیا شده، دشمنان در بحث انتخابات طراحی متفاوتی برای به چالش کشیدن انتخابات پی‌ریزی کرده‌اند.

فرماندار کهگیلویه افزود: دشمنان نظام در وهله اول با دعوت مردم به عدم حضور در انتخابات سعی در بی‌رونق جلوه دادن انتخابات دارند و در مرحله بعد با ایجاد تشکیک در سلامت انتخابات و به میان کشیدن بحث تقلب قصد دارند انتخابات را به فرصتی برای به چالش کشیدن نظام تبدیل کنند.

این مسئول عالی اجرایی شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که در انتخابات‌های گذشته بیشتر کلان شهرها درگیر توطئه‌های دشمنان بودند، تصریح کرد: با توجه به حساسیت‌های موجود سعی در درگیر کردن سایر شهرستان‌ها دارند. بیش از گذشته باید مواظب باشیم تا خدای ناکرده ناآگاهانه وارد بازی از پیش تعیین‌شده دشمنان نشویم.

وی یادآور شد: یکی از برکات نظام بصیرت‌بخشی به آحاد مردم بود که در همه عرصه‌ها به ویژه در انتخابات گذشته خود را نشان داد و بهترین جواب را به دشمنان دادند.

فرماندار کهگیلویه در ادامه تاکید کرد: مردم با بصیرت و شعور سیاسی بالایی که دارند فریب نفوذی‌ها را نخواهند خورد و وارد بازی دشمن نمی‌شوند و مثل همیشه آفریننده یک رویداد مهم و سرنوشت‌ساز در راستای اندیشه‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری خواهند بود. بی‌شک هر جا پیاده نظام و نفوذی‌های بیگانگان بخواهند در روند انتخابات خللی ایجاد کنند نظام با اقتدار پاسخ خواهد داد.

این مسئول عالی اجرایی شهرستان کهگیلویه در بخش دیگری از این گفت‌وگو با دعوت کاندیداها به حرکت در چارچوب قانون و بر اساس ملاک‌های ترسیم شده توسط حضرت امام و مقام معظم رهبری گفت: کاندیداها باید صادقانه با مردم برخورد کنند و وعده‌های غیر منطقی و خارج از چارچوب وظایف نمایندگی به مردم ندهند.

رضایی ادامه داد: کاندیداها در تبلیغات باید به جای نفی دیگران بر توانایی‌های خود تاکید کنند و برنامه ارائه دهند و اطرافیان خود را به حفظ آرامش و وحدت دعوت کنند تا زمینه انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری فراهم شود.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول