اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت نهمین دوره انتخابات مجلس آذربایجان غربی:

برگزاری انتخابات نشان از استقلال سیاسی ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر نهمین دوره انتخابات مجلس در آذربایجان غربی گفت: برگزاری انتخابات نشان‌دهنده استقلال سیاسی و فکری ایرانیان است.

برگزاری انتخابات نشان از استقلال سیاسی ایران است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری جمعه‌شب در همایش ناظران امین نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در فرهنگسرای سیمرغ بوکان تشکیل شد، اظهار داشت: خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه خود آن قوم اراده کنند.

وی افزود: ملت ایران به مدد الهی و با رهبری پیر فرزانه و با شعار استقلال و آزادی جمهوری اسلامی را به پیروزی رسانیدند.

این مسئول تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشور و ملت در مسیر جدیدی قرار گرفت و ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف سیاسی اجتماعی تولیدی و صنعتی و اقتصادی استقلال گرفته و دوست و دشمن به عظمت این انقلاب اذعان داشتند.

نیساری خاطر نشان کرد: نداشتن استقلال، ابتذال، تصویب قانون‌های ننگینی همچون کاپیتولاسیون و ارجحیت غیرایرانی بر ایرانی، مبارزه با بدحجابی و فرهنگ غنی اسلامی ایرانی ارمغان نظام طاغوت بود ولی امروز افتخار می‌کنیم عصاره فکر و اندیشه و صنعت غرب در هواپیمایی جاسوسی آمریکا شکل گرفته و توسط جوانان ایرانی از آسمان پایین کشیده شد.

وی در ارتباط با انتخابات نیز اظهار داشت: پافشاری در اصل انتخابات و نظارت بر آن از اولویت‌های ناظران امین شورای نگهبان در این انتخابات است.

این مسئول ضمن تأکید بر اصل بی‌طرفی ناظران در انتخابات، گفت: برگزاری انتخاباتی سالم و حضور حداکثری مردم و انتخاباتی بابصیرت وظیفه ماست.

نیساری در پایان تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این انتخابات سبب خلق حماسه‌ای دیگر در کارنامه و تاریخ انقلاب ایران خواهد بود و قطعاً دشمنان مجاب خواهند شد اراده پولادی مردم ایران از مرام رهبری، امام و شهیدان دور نخواهد شد.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول