اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 29

بابایی: حضور در انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند.

بابایی: حضور در انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به تحولات منطقه و جهان و الگو شدن نظام جمهوری اسلامی برای کشورهای منطقه که به دنبال رهایی از بند استکبار هستند، حضور یکپارچه و گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی از شاخص‌های مهم نظام محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که پشتیبان اصلی نظام بوده و در پشتیبانی از نظام آماده به کار هستند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه انتخابات به عنوان شاخص‌های اصلی پایداری، استقامت، عزت و سربلندی کشور محسوب می‌شود، افزود: حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان دارد، یادآور شد: ضروری است مردم با حضور گسترده در این انتخابات بار دیگر ثابت می‌کنند که تهدیدات دشمنان در عزم ملت ایران تاثیری نداشته و ندارد.

بابایی با اشاره به اینکه دشمنان همواره در صدد کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه هستند، خاطرنشان کرد: توطئه‌های مختلفی که تا کنون علیه کشور اعمال شده اثری در اراده ملت ایران نداشته است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام با وجود همه تحریم‌ها و توطیه‌های مختلفی که علیه کشور تحمیل می‌کنند، اما حضور مردم در صحنه پررنگ است، گفت: مردم با حمایت از دستاوردهای نظام در صحنه حاضر بوده و با بصیرت و آگاهی در برنامه‌های نظام مشارکت دارند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خاطرنشان کرد: مردم با درک شرایط نظام در منطقه جهان، خواهان افزایش اقتدار و عظمت آن در جهان هستند که حضور در صحنه‌های مختلف را وظیفه خود می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه ایران در حال تغییر دادن تاریخ جهان است، گفت: اکنون عمل به تکلیف در زمینه انتخابات یک وظیفه شرعی است و سستی در این زمینه به فرموده امام راحل یک تخلف شرعی محسوب می‌شود.

بابایی یادآور شد: دشمنان به امید حضور محدود مردم در انتخابات پیش‌رو هستند در حالی که مردم بیش از گذشته برای حضور در انتخابات آماده می‌شوند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول