اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 33

استان زنجان رنگ و بوی انتخاباتی گرفت

خبرگزاری فارس: با آغار ایام تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در استان زنجان فضای استان زنجان به یک فضای انتخاباتی تبدیل شده است.

استان زنجان رنگ و بوی انتخاباتی گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روزهای پایانی سال جنب و جوش مردم برای سال جدید را به یک فضای سیاسی و عرصه حضور دیگری در صحنه انقلاب تبدیل کرده است.

مردم استان زنجان که همیشه و در همه حال در صحنه‌های مختلف حاضر شده‌اند، بار دیگر وارد عرصه شده‌اند تا انتخاباتی با شکوه برگزار شود.

مردم ایران و کنار آن مردم استان زنجان در 12 اسفند با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر پایبندی خود را به نظام و انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای انقلاب نشان داده و تبعیت خود را از رهبر معظم انقلاب نشان خواهند داد.

کاندیداهای حاضر در صحنه تلاش دارند به هر نحو ممکن خود را به مردم معرفی و آرای بیشتری از مردم را جلب خود کنند تا بتوانند وارد مجلس شورای اسلامی شوند.

این روزها در 19 شهر و صدها روستای استان زنجان نامزدهای انتخاباتی در تلاش هستند تا از رقبا پیشی گرفته و با معرفی کارآیی خود آرای بیشتری را جلب کنند.

به گفته مسئولان استان همه امکانات و شرایط برای برگزاری پر شور و با شکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان فراهم شده است.

مردم استان روز 12 اسفند برای انتخاب و معرفی پنج نماینده خود در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شود.

کاندیداها و طرفداران آنها با چسباندن عکس نامزدها و توزیع اقلام تبلیغ نامزدها شور و شوق خاصی به انتخابات مجلس شورای اسلامی بخشیده‌اند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول