اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 32

طالبی: انتخابات موجب همبستگی ملی ملت ایران می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه صائین‌قلعه با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس گفت: برگزاری با شکوه انتخابات موجب همبستگی ملی ملت ایران می‌شود.

طالبی: انتخابات موجب همبستگی ملی ملت ایران می‌شود

حجت‌الاسلام علی طالبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار کرد: ملت ایران در این انتخابات نیز همچون انتخابات گذشته حضور پر شکوهی خواهند داشت.

وی با مهم دانستن انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی را پشتوانه محکمی برای جمهوری اسلامی ایران دانسته و آنرا نشان دهنده همبستگی ملی که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است، برشمرد.

امام جمعه صائین‌قلعه با بیان اینکه به صحنه آمدن ملت در انتخاباتی امن و با شکوه ضمن تولید قدرت و اقتدار مضاعف و تأثیر بر ذهن و فکر ملت‌ها تعادل روحی دشمن را بر هم می‌زند، تصریح کرد: ملت ایران همیشه دشمنان را غافلگیر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در 12 اسفند با حضور حماسی خود در انتخابات ذهن علیل و بیمار کسانی را که علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کنند را آشفته و پریشان خواهد ساخت، اظهار کرد: مردم ایران با اقدام خود به جهانیان نشان اهند داد که تحریم و تهدید را هیچ می‌انگارند و با امید و نصرت الهی پیش رفته و هیچ قدرتی توان مقابله با مردم ایران را ندارد.

حجت‌الاسلام طالبی با راهگشا دانستن بیانات مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح به عنوان نماینده مجلس تصریح کرد: مقام معظم رهبری در شرایط مختلف با رهنمودهای خود راهگشای ملت در صحنه‌های مختلف شده‌اند.

وی به انتخابات و فعالیت‌های مستمر دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن با ملتهب ساختن فضای سیاسی کشور و تلاش در کمرنگ کردن حضور مردم و زیر سئوال بردن سلامت انتخابات و همچنین کشاندن منازعات انتخاباتی به سطح خیابان‌ها و تشدید تحریم‌های اقتصادی و فضاسازی‌ها و جنگ‌های رسانه‌ای برای ترساندن مردم را مهیا کرده‌اند، اما غافل از اینکه ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی با حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی همه نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول