اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/89

استادحسینی: حضور در انتخابات دشمن را منزوی می‏کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حقیقت پاسخی کوبنده به دشمنان نظام اسلامی است.

استادحسینی: حضور در انتخابات دشمن را منزوی می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان علی استادحسینی در جمع مهندسان در سالن اجتماعات هلال‏احمر سمنان اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‏های رأی در برهه کنونی بسیار مهم بوده و پاسخی کوبنده به دشمنان نظام اسلامی است.

وی افزود: اهمیت حضور مردم در این انتخابات بسیار بیشتر از دوره‏های پیشین است، چرا که در شرایط حاضر نظام جمهوری اسلامی از گردنه‏های سخت گذر کرده و به پیشرفت‏های چشمگیری دست یافته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان مشارکت حداقلی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای دشمنان خوشحال‏ کننده و در اصل نوعی پیروزی سیاسی دانست و اظهار کرد: برای مخالفان نظام اسلامی و همه دولت‏مردان جهان، هر میزان مشارکت مردمی در انتخابات معنای خاصی داشته و بدترین تعبیر برای آنان درباره انتخابات آتی مجلس ایران، دیدن مشارکت گسترده مردمی است.

استادحسینی با بیان اینکه امروز دشمنان برای جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‏های رأی تمامی ابزارهای فرهنگی را به کار گرفته‏اند، گفت: در صورتی که دستگاه‏ها و نهادهای فرهنگی در نظام اسلامی وارد عمل شده و با تبلیغات و تشویق‏های خود مردم را به پای صندوق‏های رأی بکشانند، برنامه‏های آنان بی‏نتیجه می‌ماند.

وی ابتکار و خلاقیت را نخستین ویژگی مهندسی در دوران هشت سال دفاع مقدس و روزهای نبرد با دشمن بعثی عنوان کرد و افزود: احداث پل شناور "خیبر" در هورالعظیم به دست مهندسان خلاق ایرانی، ساخت پل "بعثت" بر روی اروندرود در جریان انجام عملیات والفجر 8 و ده‏ها ابتکار بزرگ دیگر نمونه‏های روشنی از تفکرات نوآورانه مهندسی در دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان پویایی و انعطاف‏پذیری سریع را دومین ویژگی مهندسی در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: مهندسان دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نقش برجسته، مهم و بزرگی در عرصه‏های رزمی، نظامی، مخابراتی و خودکفایی نیروهای ایرانی داشتند و در بسیاری از برنامه‏ها هدایت امور برعهده مهندسان بود.

استادحسینی خاطرنشان کرد: در برهه کنونی نیز بسیجیان سلحشور کشورمان با حضور در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... موجبات عزت و افتخار ایران اسلامی را فراهم کرده‌اند و از برکت وجود بسیجیان است که دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف پلید خود دست یابند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پایان گفت: امروز ملت اسلامی ایران پرچم‏دار نهضت جهانی مصلح کل است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول