اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 185

قطار انتخاباتی شرق مازندران به حرکت درآمد

خبرگزاری فارس: قطار تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در شرق مازندران به حرکت درآمد و نامزدهای انتخاباتی تبلیغات گسترده خود را برای کسب یک کرسی در مجلس شورای اسلامی در شرق مازندران آغاز کردند.

قطار انتخاباتی شرق مازندران به حرکت درآمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، نامزدهای انتخاباتی شرق مازندران با نصب پوستر، تبلیغات نفس‌گیر و رسمی خود را با شور و هیجان خاصی آغاز کردند.

تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس نهم از صبح پنجشنبه در شرق مازندران همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

تبلیغات برای کسب کرسی در مجلس شورای اسلامی توسط نامزدهای انتخاباتی شرق مازندران در حالی برگزار می‌شود که شرق مازندران با جمعیتی بیش از 300 هزار نفر جمعیت تنها یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

در این دوره از انتخابات 9 نامزد از طیف‌های مختلف اصولگرایی، اصلاح طلب و... وارد شدند که ‌احمدعلی مقیمی، محمد جمشیدی اردشیری، عبدالرحیم نیک‌خواه، محمدکاظم اسدیان، شفیعی خورشیدی، ملیحه باقری، فاطمه هاشمی‌نژاد، علی دست‌باز و حجت‌الاسلام مجدالدین صادقی گلوردی از نامزدهایی هستند که در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده و تبلیغات رسمی خود را آغاز کرده‌اند.

این دوره از انتخابات از ویژگی خاصی برخوردار است و برگزاری الکترونیکی و نیمه مکانیزه انتخابات در این دوره از ویژگی‌های خاص این دوره است که ارائه آموزش به کاربران در این زمینه نیز در حال انجام است.

شرق استان مازندران شامل حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه در مجموع در این دوره از انتخابات دارای بیش از 300 صندوق اخذ رای و حدود 5 هزار نیروی بکارگیری شده در ایام انتخابات و عوامل اجرایی، نظارت و... است.

* نماد مردمی بودن نظام افزایش یابد

فرماندار نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا در این رابطه گفت: شهرستان نکا با جمعیتی 110 هزار نفری در این دوره از انتخابات 120 صندوق اخذ رای دارد که از این تعداد 90 صندوق در شهر و بخش مرکزی و 30 صندوق به بخش هزارجریب اختصاص یافته است.

رضا آزادی‌کناری تصریح کرد: یک هزار و 800 نفر دست‌اندرکار انتخابات در نکا هستند و در شرایط کنونی تمام تلاش‌ها باید به گونه‌ای باشد که حضور مردم در پای صندوق‌های رای که نماد مردمی بودن نظام است افزایش یابد.

* سخنگوی مردم

فرماندار بهشهر نیز به عنوان رئیس حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه  برگزاری انتخابات را اصلی مهم در دخالت مردم در سرنوشت خودشان بیان کرد و ابراز داشت: برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط  از تاکیدات ما در این دوره برای خنثی کردن برنامه های دشمنان است.

محمدرضا البرزی گفت: نمایندگان مجلس همان منتخبان مردم هستند و نقش سازنده‌ای در پیشرفت و آبادانی هر جامعه دارند و آنها در واقع سخنگوی مردم هستند که با رای و نظر مساعد جمع کثیری پا به عرصه تصمیم‌های مهم می‌گذارند.

نماینده دولت در بهشهر از شهروندان خواست با آگاهی کامل در نهمین همه‌پرسی خانه ملت شرکت کنند و نقش سرنوشت‌ساز و مهم خود را به نمایش بگذارند.

البرزی خاطرنشان کرد: در شهرستان بهشهر نیز بیش از 2 هزار نفر در امر انتخابات از عوامل اجرایی، نظارت، کاربران و... دخیل هستند تا انتخاباتی سالم و بی‌نقص برگزار شود.

* تضمین‌کننده بقای نظام و انقلاب 

فرماندار گلوگاه نیز در ادامه با بیان اینکه 42 صندوق اخذ رای برای این دوره از انتخابات در گلوگاه در نظر گرفته شده، یادآور شد: از این تعداد صندوق 28 صندوق به شهر و بخش مرکزی و 15 صندوق به بخش کلباد اختصاص دارد.

سمیع‌الله مظفری ادامه داد: حضور مردم از ارکان مهم پیروزی اسلامی و دوران مختلف و انتخابات مختلف این نظام بوده و حضور مردم در عرصه می‌تواند تضمین‌کننده بقای نظام و انقلاب باشد.

در مجموع فضای شهر و روستاهای  این حوزه  کاملاً تبلیغاتی شده و هواداران نامزدهای انتخاباتی با شوق و اشتیاق زیادی برای کسب موفقیت فرد مورد نظر خود در تلاش هستند.

9 کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه برای کسب یک کرسی مجلس اقدام به رقابتی نفس‌گیر می‌کنند و این رقابت تبلیغاتی تا 8 صبح 11 اسفند جاری ادامه دارد.

=============

گزارش از مریم نظری

===========

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول