اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدایتخواه:

عصبانیت سرآغاز شکست در انتخابات است

خبرگزاری فارس: منتخب جبهه متحد و پایداری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی‌تردید بروز عصبانیت به معنای سرآغاز شکست در انتخابات است.

عصبانیت سرآغاز شکست در انتخابات است

ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که مردم از همه کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی، انتظار سعه‌صدر را دارند، اظهار کرد: آرامش و تن دادن به آن می‌تواند فضای انتخابات را در هر جای کشور از جمله استان ما پرشور و نشاط‌ کند.

منتخب جبهه متحد، پایداری و بصیرت برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی از حوزه بویراحمد و دنا اظهار کرد: درخواست رهبری معظم انقلاب از همه کسانی که در دایره نظام قرار دارند و در انتخابات به نوعی حضور خواهند داشت قبل از هر چیز آرامش بخشیدن به فضای انتخابات در کنار رقابت است.

هدایتخواه با بیان این‌که انتخابات با همه تلخی و شیرینی در واپسین ساعات روز 12 اسفند پایان یافته حساب می‌شود، تصریح کرد: پس از انتخابات رقابتی وجود نخواهد داشت و همه از هر فکر و سلیقه باید در کنار هم برای ساختن این استان همت به خرج دهند.

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در دستورات دین مبین اسلام و شرع مقدس به پرهیز از خشونت و رعایت حقوق یکدیگر سفارش شده است، تصریح کرد: عصبانیت و دامن زدن به تشنج نشانه ضعف بوده و دامن زدن به آن به معنای شکست در هر کاری است.

هدایتخواه با بیان این‌که در هر انتخاباتی در کشور می‌توان با همین اهرم پیش‌بینی آینده کاندیداها را داشت، خاطرنشان کرد: کسانی که به آینده امیدوار هستند هیچگاه با عصبانیت و خارج از فضای عقلانی سخن نگفته و از خود رفتار نابهنجار نشان نمی‌دهند.

وی عصبانیت در هر کاری از جمله انتخابات را به معنای آغاز شکست دانست و گفت: باید در مسیر زندگی سختی‌ها و فشارها را با آرامش پشت سر گذاشت چراکه انسان مؤمن همواره به آینده‌ روشن امیدوار است.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول