اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

تمام مقدمات برای برپایی انتخاباتی سالم مهیاست

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: تمام مقدمات برای انتخاباتی سالم مهیا شده است.

تمام مقدمات برای برپایی انتخاباتی سالم مهیاست

احمد خرم‌روز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: انتخابات از مهم‌ترین صحنه‌های سیاسی کشور است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه‌های خود را بر آن معطوف کرده‌اند و ما باید از تمام توان برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان استفاده کنیم.

وی افزود: در کشور ما بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 30 انتخابات مختلف و متعدد برگزار شده که این امر نشان می‌دهد مردم ایران در سرنوشت خود دخالت دارند و همچنین مردم ولایت‌مدار در اداره امور مشارکت حداکثری دارند.

خرم‌روز خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تمامی معادلات و نقشه‌های دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر هم زدند و حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مقدمه حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

بخشدار آبپخش ابراز داشت: حضور پرشور و حداکثری امت مسلمان و ولایی ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی زمینه نومیدی دشمنان و شکست نقشه‌های شوم آنها را فراهم می‌آورد.

خرم‌روز با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات مشتی بر دهان دشمنان است تصریح کرد: ملت ایران با حضور پرشکوه و حداکثری خود در 12 اسفند برای انتخاب نمایندگان مجلس نهم بار دیگر حماسه‌ای عظیم می‌آفرینند.

وی اضافه کرد: در ماه‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمام توان خود برای دلسردی مردم و کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های ملی مانند راهپیمایی‌های روز قدس، 22 بهمن و ... استفاده کرده‌اند و هر بار مردم با حضور پرشور خود در صحنه شکست دشمنان را ثابت کرده‌اند و در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات ثابت می‌کنند که نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان هیچ تاثیری در اراده مردم ندارد.

بخشدار آبپخش تاکید کرد: در بخش آبپخش تمامی مقدمات برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شده و آماده برگزاری انتخابات 12 اسفند هستیم.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول