اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بنایی:

حضور گسترده در انتخابات پیام‌های مهمی برای دنیا دارد

خبرگزاری فارس: نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور قوی و باشکوه مردمی در پای صندوق‌های رأی موجب خنثی شدن نقشه‌های دشمنان شده و پیام‌های بسیاری برای تمام جهانیان دارد.

حضور گسترده در انتخابات پیام‌های مهمی برای دنیا دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام علی بنایی جمعه شب در دیدار با اعضای جامعه حمل و نقل استان قم اظهار کرد: باید اهتمام بیشتری به حمل و نقل استان و امور صنفی رانندگان درون شهری و برون شهری صورت گیرد.

وی افزود: برخی از این مشکلات شامل بیمه رانندگان است ضمن اینکه این نوع حرفه باید جزو مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کارگروهی با حضور اعضای انجمن صنفی رانندگان تاکسی و اتوبوس قم شد و گفت: این کارگروه می‌تواند مشکلات صنفی را بررسی کرده و با ارائه راهکارهای مشخص و عملی، گام‌های مثبتی در راستای حل مشکلات بردارد.

وی با تاکید بر اهتمام جدی مسئولین به حل مشکلات رانندگان ابراز کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل در کنار تامین اعتبار به منظور در اختیار قرار دادن وام به شاغلان این عرصه از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بنایی ادامه داد: آنچه ضرورت دارد حضور قوی و باشکوه مردمی در پای صندوق‌های رأی است زیرا این امر موجب خنثی شدن نقشه‌های دشمنان شده و پیام‌های بسیاری برای تمام جهانیان دارد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی نخستین پیام حضور گسترده در انتخابات را اظهار علاقمندی مردم به خادمان خود در خانه ملت دانست و تصریح کرد: مردم قم نیاز امروز این شهر یعنی عمران و آبادنی را درک کرده و از نمایندگان خود می‌خواهند که تنها به فکر خدمت باشند.

وی افزود: ممکن است برخی افراد چهار سال عمر نمایندگی خود را به دنبال جنجال سپری کنند و در نهایت هیچ دستاوردی برای استان و شهر خود نداشته باشند بنابراین توجه به عمران و آبادنی و خدمت‌رسانی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

بنایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم گفت: ایشان شهر قم را دارای بیش از 150 سال عقب‌ماندگی می‌دانند بنابراین همه مسئولین و نمایندگان این شهر باید تلاش خود را بر روی عمران و آبادانی متمرکز کرده و از کارهای جنجال برانگیز پرهیز کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته طلسم رکود در قم شکسته شده و این شهر توانسته است پس از سال‌ها محرومیت، طعم عمران و آبادنی را بچشد.

وی شهروندان قمی را مردمی انقلابی و ولایت‌مدار دانست و افزود: ساختن شهری در شأن حرم اهل‌بیت(ع) نیازمند تلاش و همدلی بوده و همه مردم می‌توانند در آن سهمی داشته باشند به شرطی که با مشکلات مبارزه کرده و برای رفع آنها بکوشند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول