اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 30

عبادتی: رقابت انتخاباتی موجب تحرک است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان انتخابات رقابتی و درون‌ گفتمانی را از اهداف نظام در انتخابات دانست و تصریح کرد: در انتخابات رقابت باشد موجب تحرک می‌شود.

عبادتی: رقابت انتخاباتی موجب تحرک است

حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، گفت: انتخابات مظهر نظام جمهوری اسلامی و برقراری دموکراسی در جامعه است که نقش مردم در آن بیشتر نمود می‌یابد.

وی با بیان اینکه هر چه قدر فضا برای حضور مردم بیشتر باشد، نتایج مطلوبی کسب می‌شود، یادآور شد: با حضور گسترده مردم در صحنه اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف افزایش می‌یابد.

دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم همواره با حضور در صحنه‌های مختلف نقش بی‌بدیلی در نظام ایفا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: حضور پر رنگ مردم در انتخابات موجب قوام نظام می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی که چرا مردم همواره در صحنه حضور دارند، یادآور شد: حضور پر رنگ مردم در صحنه نشان دهنده توجه به آرمان‌ها و دستاوردهای نظام است.

عبادتی با بیان اینکه مردم بی‌تفاوت به جریان‌ها و گروه‌های مختلف همواره در صحنه حضور دارند، گفت: توطئه‌های دشمنان نیز برای کمرنگ کردن این حضور تاثیری ندارد.

وی خاطرنشان کرد: حفظ انتخابات از کانون‌های قدرت و ثروت یکی دیگر از اهداف نظام است و باید تلاش شود که این کانون‌های قدرت و ثروت در انتخابات کمترین تأثیر را داشته باشند و احساس آزادی در انتخابات بین مردم وجود داشته باشد.

دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان انتخابات رقابتی و درون‌ گفتمانی را از دیگر اهداف نظام در انتخابات تصریح کرد: در انتخابات اگر رقابت باشد موجب تحرک می‌شود.

وی افزود: از مجلس نهم انتظار می‌رود که در خط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مجلسی کارآمد باشد و از هر امری که موجب کند شدن این مسئله و یا موجب تعارض بین نیروهای انقلاب شود، پرهیز کند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول