اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج مهندسان سمنان:

تعمیق فرهنگ بسیجی وظیفه بسیج مهندسان است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج مهندسان استان سمنان تأکید کرد: تعمیق فرهنگ بسیجی در جامعه و بین جوانان و نوجوانان و به ویژه متخصصان رشته‏های مختلف مهندسی وظیفه بسیج مهندسان است.

تعمیق فرهنگ بسیجی وظیفه بسیج مهندسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی دهرویه در جمع مهندسان هلال‏احمر سمنان اظهار کرد: وظیفه نخست بسیج مهندسان، توسعه و تعمیق فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی در کشور است.

وی افزود: بسیج مهندسان استان سمنان بیش از 2 هزار 460 نفر عضو در هویت سازمانی خود ثبت کرده است و همواره در تلاش بوده که از این استعدادهای ارزشمند بهره‏مند شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسان استان سمنان برگزاری سمینارها و کارگاه‏های آشنایی با فرصت‏های شغلی، برگزاری دوره‏های مورد نیاز مهندسان با علم روز، تشکیل کارگروه‏های تخصصی عمران، انرژی، صنعت و معدن، فناوری اطلاعات و کشاورزی، نشست‏های سیاسی و فرهنگی، گردهمایی فنی و تخصصی، ایجاد تسهیلات و فراهم کردن زمینه‏های مناسب در امور فنی، تشکیل بانک نخبگان و تشکیل کانون‏های تفکر را از اقدامات صورت گرفته در این سازمان عنوان کرد.

دهرویه از دیگر اقدامات صورت گرفته را تشکیل شورای‌عالی سازمان بسیج مهندسان، ایجاد و راه‏اندازی انجمن‏های تخصصی در رشته‏های مختلف، بازدیدهای علمی، اردوهای زیارتی و فرهنگی، برگزاری حلقه‏های صالحین، آموزش مربیان حلقه صالحین و بزرگداشت روز مهندس اعلام کرد که در عرصه خدمت‏رسانی به مهندسان صورت گرفته است.

وی گفت: بسیج و فرهنگ گران‌قدر بسیجی در همه عرصه‏ها با سلاح تخصصی خود قادر است تا به آرمان‏های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی جامه عمل بپوشاند و یکی از این عرصه‏های مهم و با ارزش، حوزه مهندسی است که باید در این عرصه هم انقلاب و هم ارزش‏های انقلابی را گسترش دهد و امروز نیز لازم است که مهندسان بسیجی دور هم جمع شوند و تحت عنوان یک تشکل بتوانند این آرمان‏ها را تعقیب کنند.

مسئول سازمان بسیج مهندسان استان سمنان افزود: مهندسان بسیجی در این پنج بخش انرژی، صنعت و معدن، فناوری اطلاعات، کشاورزی و منابع طبیعی، عمران و ابنیه نقش مهمی را در پیشرفت کشور ایفا کرده و پروژه‏هایی را در دستگاه‏های دولتی اجرا می‏کنند.

این همایش با حضور استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان، معاون هماهنگ کننده سپاه استان، شهردار و معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استان سمنان در سالن اجتماعات هلال‏احمر سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول