اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه محمودآباد خبر داد

برگزاری دوره توانمندسازی بسیجیان محمودآبادی در فضای مجازی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه محمودآباد از برگزاری دومین مرحله توانمندسازی بسیجیان در فضای مجازی در این شهر خبر داد.

برگزاری دوره توانمندسازی بسیجیان محمودآبادی در فضای مجازی

قاسم حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه سپاه در همه عرصه‌ها چه در مقابله با جنگ سخت، چه در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی توانسته رسالت خود را به‌خوبی انجام دهد، تصریح کرد: کارنامه درخشان سپاه در دوران انقلاب به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در فتنه‌های مختلف بر همگان روشن است.

فرمانده سپاه محمودآباد تصریح کرد: در دوره‌ای مختلف پس از جنگ نیز که دشمنان نظام روی به تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی و هم‌اکنون نیز جنگ نرم روی آورد، سپاه بر اساس وظیفه ذاتی خود در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته و دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که دشمن در فضای مجازی و از طریق سایت‌های مختلف سعی بر ایجاد جنگ روانی و براندازی نظام و ایجاد نارضایتی در بین جوانان جامعه کرده و هزینه‌های سنگینی نیز در این زمینه انجام می‌دهد.

حسین‌پور با اشاره به اینکه باید جوانان انقلابی و ارزشی را با این فضای آلوده بیشتر آشنا کنیم، تصریح کرد: برگزاری دوره‌ها و آموزش‌های لازم در مواجهه با جنگ نرم دشمن و فضای مجازی باعث می‌شود که ما مناسب‌تر به جنگ سایبری بپردازیم تا توطئه‌های خصمانه دشمن را براندازی کنیم.

فرمانده سپاه محمودآباد در ادامه با بیان اینکه در همین راستا در سال 90 سپاه محمودآباد دو مرحله کارگاه آموزش مجازی و توانمندسازی بسیجیان در این فضا را برگزار کرد، خاطرنشان کرد: در این مرحله 120 نفر از بسیجیانی که مرحله اول را با موفقیت به پایان رساندند، در طی دو روز در دانشگاه آزاد مرحله دوم را سپری کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه دو کلاس تئوری و سه کارگاه آموزشی در این مرحله برگزار شد، تصریح کرد: کلاس جنگ مجازی و نقش افسران جوان و همچنین تولید محتوا در فضای مجازی جزء کلاس‌های تئوری و شبکه‌سازی در فضای مجازی، کار با شبکه‌های اجتماعی و آموزش تخصصی در فضای مجازی توسط شورای سایبری، جزء کارگاه این دوره بوده است.

وی مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره آموزشی را تبیین تهدیدات رسانه‌ای دشمن، لزوم ایجاد خاکریز سایبری، تبدیل تهدیدات به فرصت و تسخیر فضای مجازی، آشنایی با سایت پوششی ناحیه و سایت بسیج مازندران و ثبت وبلاگ در آن، اجرای یک مانور هماهنگ و متحد در فضای مجازی، نگارش خبرنگاران در فضای مجازی، ثبت نام در شبکه‌های اجتماعی، اهمیت و نحوه استفاده از تولیدات چندرسانه‌ای در فضای مجازی، طراحی اولیه  وبلاگ و آموزش میکس، مونتاژ و صداگذاری عنوان کرد.

فرمانده سپاه محمودآباد در پایان اذعان داشت: امیدواریم با برگزاری این دوره‌ها بتوانیم گامی موثر در مقابله با جنگ نرم دشمن برداریم و به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر خنثی کردن اقدامات ضد فرهنگی آمریکا و همپیمانانش در قالب جنگ نرم جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول